25 серпня 2019 • № 34 (1570)
Rss  

У ліфті «накаталися» на 8000 гривень...

До редакції «ПВ» звернулися мешканці будинку №14, що на вулиці Героїв Сталінграда, із проханням розібратись у ситуації, яка виникла у їхньому під'їзді...

У своєму листі вони описали досить типову для багатьох полтавських багатоповерхівок ситуацію: 13 жовтня, у суботу ввечері, компанія з кількох молодиків вирішила зайти в гості до котрогось зі своїх знайомих, який мешкає на останньому (дев'ятому) поверсі. Усе б нічого, але чи то пасажири виявилися заважкими для ліфтової механіки, чи, що вірогідніше, занадто активними, але після їхньої «подорожі» скористатися ліфтом стало неможливо.

Жителів під'їзду, серед яких чимало літніх людей і матерів з маленькими дітьми, кількаденна «непрацездатність» ліфта вкрай засмутила, і після самостійних звернень до комунальників із проханням прискорити ремонт вони звернулися до «Полтавського вісника». Директор КП «Ремліфт» Володимир Хмельницький, до якого ми звернулися, щоб прояснити ситуацію, уже не вперше чує про подібні причини зупинки ліфтів:
– На жаль, із такими «несправностями» ми стикаємося часто, це звичайний вандалізм. У подібних випадках відновлення ліфтів забирає багато часу, оскільки вандали так «стараються» добити техніку, що ремонт потребує не тільки великих грошей, а й часу. Але й у легших випадках ми не можемо «наздогнати» вандалів: пріоритетним для нас залишається ремонт тих ліфтів, які зупинилися із суто технічних причин, адже ми не можемо постійно забезпечувати поле для діяльності хуліганів, котрих ще й до відповідальності притягнути фактично неможливо.

Як приклад «ліфтового хуліганства» на підприємстві наводять пригоду, що сталась із підйомником у другому під'їзді будинку на вулиці Великотирновській, 34. Тамтешній ліфт так понівечили, що для ремонту його довелося повністю знімати й забирати для реконструкції на підприємство. У результаті на відновлення «постраждалого» витратили два місяці: зупинили його 8 вересня і лише 8 листопада, можливо, запустять. Справа ускладнюється ще й тим, що тільки-но ліфти зупиняють і, відповідно, знеструмлюють, майже відразу з них починають красти деталі, насамперед ті, у яких є кольорові метали: котушки гальм, трансформатори, двигуни.

На щастя, ліфт, стосовно якого зверталися до «ПВ», пошкодили менше: «у відключці» він простояв лише чотири дні – з 15 по 19 жовтня. За цей час техніки «Ремліфту» полагодили стулку дверей і механізм їх відкриття, загалом усі роботи «потягнули» приблизно на 8000 гривень.

– Такі строки, – каже Володимир Хмельницький, – досить непогані, особливо, коли врахувати, що на ділянці Сади-1 працюють лише два працівники, які загалом обслуговують понад 130 ліфтів.

У міліції, куди неодноразово зверталися ремліфтівці, відповідають, що для відкриття кримінальної справи недостатньо підстав, тому й покарати винних практично неможливо.

Щоб змінити ситуацію на краще, необхідні дві умови: приведення доходів підприємства до його витрат, тобто перегляд тарифів, і контроль за під'їздами з боку самих мешканців. Адже благоустрій будинку – справа не тільки комунальних підприємств, а й самих жителів.

P.S. Незважаючи на складність проблеми, на підприємстві все ж знаходять шляхи для поліпшення ситуації: фінанси, які вдається задіяти, використовують сповна. Ось лише кілька адрес: вулиці Київське шосе, 48, другий під'їзд; Огнівська, 14, перший під'їзд; Дослідна, 14, перший під'їзд. Тут ремонти виконано силами самого підприємства, навіть там, де потрібно було встановлювати нові агрегати.
Сергій Лещенко, 31.10.2012, 13:00873
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень