21 серпня 2019 • № 33 (1569)
Rss  

Тролейбусам дарують друге життя

Не так давно парк електротранспорту Полтави поповнився десятьма новими тролейбусами. Але їхні старші «колеги» через це на спочинок не збираються: у депо «Полтаваелектротранс» машини збирають мало не заново і повертають на маршрути.

Детально про оновлення тролейбусів представникам ЗМІ розповів міський голова Олександр Мамай:
– Полтавська громада, звісно, звернула увагу на те, що два роки тому на маршрут виїжджало приблизно сорок тролейбусів. Після закупівлі нової техніки їх стало більше п'ятдесяти. Це вже досить суттєво поліпшило забезпечення міста транспортом. Але оновлювати парк можна не лише за допомогою придбання нових тролейбусів: за два роки було відремонтовано вісім одиниць електротранспорту. Їх теж можна легко «впізнати» на полтавських вулицях: ці тролейбуси пофарбовано у жовтий колір, як і нові. Після ремонту вони й справді стають фактично новими: ремонтуються всі складові машин: агрегати, салон, зовнішні елементи. Цього року ми плануємо відремонтувати ще5 тролейбусів.

Також міський голова поділився і планами на майбутнє тролейбусного забезпечення Полтави:
– Нині ми оновили двадцять відсотків машин, ще двадцять планується відремонтувати – це майже половина всього парку. Замінити всі тролейбуси, звісно, хотілося б, але при цінах за десять машин 17 мільйонів гривень ці кошти краще вкласти по-іншому, наприклад, зосередити їх на ремонті доріг. Але в майбутньому ми будемо купувати нові тролейбуси. Два роки тому заборгованість із зарплати та по всіх кредитах у тролейбусного управління становила шість мільйонів гривень, сьогодні заборгованості нема. Зарплату й аванси всі працівники тролейбусного управління, а це понад сімсот чоловік, отримують вчасно й у повному обсязі. Найближчим часом планую проїхатись одним із маршрутів, щоб перевірити, як працює наш електротранспорт. Думаю, присутність міського голови та представників ЗМІ лише позитивно позначиться на якості послуг перевізників.

Цей тролейбус оновили, і нині він уже вийшов на маршрут.
Про те, скільки грошей іде на ремонт одного тролейбуса та скільки людей і часу на це потрібно, розповів Петро Карпенко, заступник начальника КП «Полтаваелектротранс»:
– Так, на нашому підприємстві відремонтовано вісім тролейбусів. Перші п'ять ми відремонтували за підтримки міської влади, на це виділили близько 1 200 000 гривень. Ось і на цьому тролейбусі (на фото) замінено майже все: стеля, підлога, боковини. Тепер він фактично на шістдесят відсотків новий і вже виходить на маршрут. На ремонт одного підприємство витратило близько 60 – 80 тисяч гривень і півтора-два місяці. Щоб прискорити ремонт техніки, плануємо створити ще одну бригаду із слюсарів широкого профілю, щоб прискорити ремонт техніки і випустити в місто машини, які вже давно «спочивали» у депо без діла.

Тролейбусники кажуть, що після граничного терміну експлуатації – 15 років – такий ремонт дає техніці ще додаткових п'ять-шість років роботи. Тож незабаром разом із новими тролейбусами вулицями міста курсуватимуть нічим не гірші, хоч і старіші машини.

До речі, Олександр Мамай порушив і тему, довкола якої нині чимало чуток у місті: чи слід очікувати зростання тарифів на проїзд? За його словами, ціни найближчим часом підвищуватися не будуть.
Сергій Лещенко, 03.04.2013, 12:07820
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень