25 серпня 2019 • № 34 (1570)
Rss  

«Adrenalin Fest». На полтавському аеродромі «злітали»… машини

Фестиваль, який починався з перегонів на прискорення, а нині включає в себе шість екстремальних дисциплін, у Полтаві проходить не перший рік. Однак цьогорічний "Adrenalin Fest" навряд чи когось залишив байдужим.

Незважаючи на спеку, на злітній смузі військового аеродрому зібралися сотні глядачів, і за два фестивальні дні кожен знайшов щось до смаку.

У перший день фестивалю чимало гостей прийшли, щоб подивитися на екзотичні авто, які змагалися між собою в категоріях «тюнінг» і «ретро». Тюнінгували авто по-всякому, адже головна мета такого хобі – змінювати машину доти, доки вона не почне виражати індивідуальність власника. Методи переробки – від малюнків на всю площу кузова і до екстравагантних модифікацій, наприклад, пневматичної підвіски. Таку на свій ВАЗ установив Ярослав Беркасенко.

– Пневмопідвіска дозволяє мені опускати та піднімати на будь-який кут авто над землею. Установив її для того, щоб їздити якомога «нижче» нашими дорогами, – розповідає він. – Там, де цього не дозволяють ями, просто піднімаю авто. Хобі досить дороге: підвіска обійшлася у півтори тисячі доларів.

З ретро-автомобілями все інакше: як цінова політика, так і цілі. Більшість власників хочуть відтворити авто в тому вигляді, яким воно зійшло з конвеєра. Дехто у цій справі сягає таких результатів, котрими можуть похвалитися не всі автомобільні музеї.

Андрій Багацький, який привіз на шоу «Москвич-433», реставрацією авто займається з 18 років, а над нинішнім почав працювати ще в 90-х. У категорії «Ретро» його авто посіло друге місце.

– Хобі – це коли ти все робиш своїми руками, – каже він. – Звичайно, потрібно багато часу, але так і виходить дешевше, і з'являється якийсь азарт. От, наприклад, купив я одну машину за ціною брухту, тільки щоб узяти з неї автентичні двері. Поки знімав двері, зрозумів, що віддати інше на смітник не підніметься рука. Так у мене і з'явилася «міні-колекція» радянських автомобілів, які я реставрую.

Змагалися на фестивалі не лише авто: у перший день проходив і перший етап чемпіонату України зі стантрайдингу – екстремального спорту, суть якого найліпше можна охарактеризувати як акробатику на мотоциклі. Такий чемпіонат у Полтаві проводять уперше.

Стантерам цього дня щастило: хоч падіння спортсмена разом із 180-кілограмовим мотоциклом були не рідкістю, але травм удалося уникнути. За технічні падіння навіть хвалили: у сленгу вони мають назву «сейв», з англійської «безпечний».

У гучності з моторами змагалися музичні системи авто: за найбільший звуковий тиск – 137,45 децибела (майже таку ж гучність має зліт реактивного літака на відстані 25 метрів) – диплом Рекордсмена від Книги Рекордів України отримав учасник із Харкова Олег Кін. Подібнийрекорд в Україні реєструють уперше.

У перегонах на прискорення, які були основою фестивалю, участь брали 45 спортсменів у різних категоріях, але найзапекліша боротьба на трасі розгорнулася серед професіоналів: на двох Nissan skyline зійшлися чемпіон Росії з перегонів на прискорення Дмитро Капустін і переможець європейського чемпіонату з драг-рейсингу донеччанин Андрій Кравченко. Через фальш-старт і технічні проблеми у суперника Дмитро Капустін став переможцем перегонів, але рекорд у швидкості проходження траси поставив усе ж українець Андрій Кравченко, який проїхав 402 метри за 7,964 секунди.

Організатори фестивалю, як і глядачі, лишилися задоволені рівнем як учасників, так і всього фестивалю і вже проанонсували наступну гоночну подію в Полтаві: 12 – 13 жовтня в авіамістечку відбудеться п'ятий етап чемпіонату України з кільцевих перегонів.
Сергій Лещенко, 08.07.2013, 12:57964
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень