11 грудня 2018 • № 49 (1533)
Rss  

Скарги полтавців на контролі у губернатора

За півроку в Полтавський обласний контактний центр, що був створений на вимогу Президента України Віктора Януковича, звернулося майже три тисячі людей. Більша частина звернень надходить поки що на урядову гарячу лінію, їх потім опрацьовують в обласному кол-центрі. Найбільше жителів області турбують соціальні, земельні, житлові й комунальні проблеми. Багато звернень було стосовно затримок із виплати заробітної плати.

– Такі надходять в основному анонімно, бо люди побоюються переслідувань чи взагалі звільнення, – говорить директор обласного контактного центру Віталій Бугаєць. – Хоч Закон України «Про звернення громадян» дозволяє залишати без розгляду анонімні звернення, ми розуміємо людей, доведених до відчаю, тому всі подібні порушення перевіряють фахівці територіальної державної інспекції з питань праці у Полтавській області. Питання затримки заробітної плати перебуває на постійному контролі в керівництва облдержадміністрації. Департамент праці та соціального захисту населення ОДА постійно здійснює моніторинг стану виплат заробітної плати, а відділення Національної служби посередництва і примирення в Полтавській області займається вивченням ситуації з метою упередження можливих конфліктів та страйків. З цими структурами ми встановили тісний зв'язок, надаємо оперативну і вичерпну інформацію про всі факти порушення законодавства.

Наймасовішою у першому півріччі стала проблема відсутності гарячого водопостачання в Полтаві. На неї поскаржилися 75 полтавців. На жаль, проблема вирішена поки що частково. Нагадаємо, котельні «Полтаватеплоенерго» не працюють через припинення газопостачання ПАТ «Полтавагаз».

Нарікали також на медичне обслуговування, на роботу чиновників.

– Переважна більшість таких звернень стосувалася діяльності медичних закладів, роботи лікарів та медичного персоналу. При цьому заявники, як правило, висвітлювали негативні, на їхню думку, сторони, як-то некоректна, груба поведінка стосовно пацієнтів, відсутність уваги лікарів до них, ненадання медичної допомоги тощо, – говорить Віталій Бугаєць. – Ці звернення передавали емоційне збудження заявників, що цілком зрозуміло, зважаючи на їхній стан під час звернення за допомогою до лікарів. Усі скарги були розглянуті із залученням фахівців Департаменту охорони здоров'я облдержадміністрації, за результатами давалася об'єктивна оцінка тієї чи іншої ситуації.

Обласний контактний центр також отримав 12 звернень, які підлягали першочерговому розгляду, що вдвічі більше, ніж у першому півріччі 2012 року. Їх розглядали у найкоротші терміни. Прикладом оперативного вирішення одного з таких питань можна назвати ситуацію в Котелевському районі. У вихідний день там стався прорив системи водопостачання, через що в районній лікарні не було води. Завдяки оперативному втручанню органів влади проблему усунули протягом кількох годин того ж дня.

Незважаючи на численні проблеми, які порушували заявники, загалом роботу місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, обласного контактного центру оцінюють позитивно. На урядову телефонну гарячу лінію надійшло 11 подяк: голові Полтавської облдержадміністрації за ефективну діяльність; працівнику Департаменту праці та соціального захисту населення обл­держадміністрації за доброзичливе ставлення та допомогу у вирішенні питання; сімейному лікарю с.Великий Тростянець та працівникам центру невідкладної допомоги (Полтавський район) за порятунок життя; працівникам Полтавського обласного перинатального центру за проведення безкоштовного МРТ-обстеження, директору обласного контактного центру за надіслані копії інформацій на попередні звернення заявниці; співробітникам КП «Полтаваелектроавтотранс» за належну організацію руху маршрутного автобусу №1 та дотримання графіку перевезень пасажирів та ін.

Як бачимо, обласний контактний центр працює досить ефективно. У цьому могли переконатися ті, хто до нього звертався. Майже 85% звернень «закривають» у 15-денний термін. Усім заявникам, котрі залишили контактні дані, обов'язково повідомляють результати. Тож стукайте і відчинять вам, як написано у Біблії.

Звертайтесь до виконавчої влади через безкоштовну телефонну гарячу лінію

0 800 502-230

понеділок – четвер з 8.00 до 17.15,
п'ятниця – з 8.00 до 16.00
та електронну адресу
Наталія Вісич, 02.08.2013, 13:242652
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад