25 серпня 2019 • № 34 (1570)
Rss  

Миргородське відділення ПриватБанку відкрилося у форматі підвищеного комфорту для клієнтів

Миргородське відділення ПриватБанку, яке працює у м.Миргород, по вул.Сорочинська ,2, після ремонту та переобладнання запрацювало у новому форматі відкритої архітектури без кабінетної системи, виділивши зони самообслуговування та позбавивши тим самим відвідувачів від черг і втомливого очікування.

Відтепер клієнти ПриватБанку можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає створення черг.
- У приміщенні банку виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям, - каже Ігор Залевський, керівник Золочівського відділення. - Також співробітники банку із задоволенням навчають клієнтів банківському самообслуговуванню. Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Усі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система "Регулярних платежів".

ПриватБанк постійно впроваджує нові технології безконтактного обслуговування для зручності своїх клієнтів, яскравим прикладом чого є система безконтактних платежів QR-банкінгу, що дозволяє оплачувати покупки та отримувати доступ до банківських послуг просто зчитуючи QR-код камерою смартфона, також вкрай потрібною та сучасною є система автоматичної оплати рахунків ФотоКаса — коли клієнт фотографує рахунок, наприклад, за комунальні послуги смартфоном, він автоматично відправляється в ПриватБанк і оператор здійснює платіж за вказаними у рахунку реквізитами.

Також ПриватБанк не забуває про своїх юридичних клієнтів, запровадивши можливість фінансування бізнесу під 4% річних (послуга "Гарантований платіж"), а також цілодобове обслуговування корпоративних клієнтів та підприємців у режимі 24/7/365.

Олег Лях, керівник Миргородського відділення ПриватБанку, впевнений, що збільшена площа нового приміщення, відкрита архітектура без кабінетної системи, універсальні фахівці, термінали самообслуговування зробили відділення ще більш зручним та комфортним для клієнтів.

ПриватБанк - найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. У 2012 році ПриватБанк увійшов до ТОП -10 найбільших банків Центральної та Східної Європи. Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті банку.
Павєл Москалюк, 04.12.2013, 16:081366
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень