17 січня 2019 • № 3 (1539)
Rss  

Комунальне БТІ допомагає полтавцям провести літо з користю

Літо – пора відпусток і жаданого відпочинку. Проте не всі проводять вільний час, статечно засмагаючи на теплому піску, – найпрактичніші використовують його, аби владнати важливі справи, до яких зазвичай не доходять руки, – зокрема приватизувати своє житло або ж оформити необхідну документацію на нерухоме майно, що їм належить.

Частенько подібні питання упираються у брак грошей, особливо у наш неспокійний час, коли все, починаючи від продуктів харчування і закінчуючи комунальними послугами, невпинно дорожчає. Кореспонденти «ПВ» вирішили дізнатися, чи зросли за останні кілька місяців тарифи на оформлення технічної документації. Звертатися до приватних установ немає сенсу, адже вони встановлюють на свої послуги такі ціни, які самі захочуть, до того ж отримати в таких організаціях достовірну інформацію досить важко через їх непрозору інформаційну політику. Тож ми звернулися до комунальної установи, яка вирішує вищезгадані питання в нашій області – Полтавського комунального бюро технічної інвентаризації, яке розташоване за адресою: Сапіго, 6. На наші запитання відповіла директор підприємства Марина МОСКАЛЮК (на фото).

– Пані Марино, чи збільшились останнім часом тарифи на послуги, які ви надаєте населенню?
– Ми комунальне підприємство, наш засновник – Полтавська міська рада, а ціни на послуги затверджені державою. З моменту відкриття у 2012 році наші тарифи не змінились. Сьогодні полтавці і так змушені затягти паски, тому ціни на проведення інвентаризації та виготовлення технічних паспортів і звітів про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єктів нерухомого майна не підвищувались.

– Ви зовсім молода організація і, напевне, найбільша проблема, з якою ви стикаєтесь, – недостатня інформованість жителів міста про спектр послуг, що надає комунальне БТІ.
– Така проблема справді існувала, але останнім часом вона почала втрачати свою актуальність, ми намагаємося постійно інформувати потенційних клієнтів про свою діяльність через засоби масової інформації, але найдієвіша реклама – відгуки вдячних клієнтів. Люди, які скористалися нашими послугами, частенько радять своїм знайомим звертатися саме до нас, адже ми з увагою ставимося до кожного відвідувача, та й наші тарифи значно нижчі, ніж у приватних фірмах. Як у будь-якій комунальній установі, у нашій організації є книга скарг і пропозицій, за перші півроку в ній не з’явилося жодного запису, а сьогодні ми вже маємо їх. І це зовсім не пропозиції, а тим більше не скарги, а подяки від жителів Полтавщини. Особисто мене як керівника комунального БТІ дуже тішить той факт, що наші працівники професійно виконують свою роботу.

– До речі, про клієнтів. Хто найчастіші ваші відвідувачі?
– До нас звертаються як фізичні, так і юридичні особи – це і великі підприємці, і пересічні громадяни, і державні установи. Останнім часом нашими послугами почали користуватись і жителі Полтавської області – фермери та сільгоспвиробники. Ще одна категорія відвідувачів – ті, хто приходить, аби привести у відповідність до чинного законодавства та існуючої сьогодні нормативної бази документи, неправильно оформлені у тотожних нашій приватних установах. Оскільки ми живемо в умовах, коли, маючи певну суму грошей, навіть цілковиті дилетанти можуть відкрити контору із солідною назвою, але не мати професіоналізму, знання чинного законодавства та досвіду в роботі з людьми, їх прорахунки доводиться виправляти нам.

– Дякую за плідне спілкування, сподіваюся, що воно не забрало у вас багато часу.
– Час – така субстанція, якої завжди не вистачає, але цей був витрачений із користю.
Іван Мольченко, 20.06.2014, 12:27711
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<грудень