26 серпня 2019 • № 34 (1570)
Rss  

КП «ЖЕО № 2»: Полтава має турботливих господарів

Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради рішенням 12 сесії шостого скликання міськради від 16 березня 2012 року було визначено балансоутримувачем житлових будинків. Нині на балансі підприємства їх 1909.

Один із основних напрямків діяльності КП «ЖЕО №2» – турбота про мешканців Полтави. Задля їхніх потреб тут працює 544 кваліфікованих фахівці, з яких 178 – ветерани житлово-комунального господарства.
Електромонтер дільниці №3 Дмитро Мороховець під час роботи.

Двірники дільниці №2 прибирають сніг.
Працівники підприємства піклуються про будинки і своєю щоденною працею намагаються підтвердити, що Полтава має турботливих господарів, які шанобливо ставляться до нагальних потреб мешканців, допомагають створювати затишок в оселях полтавців. Лише за два місяці 2015 року в житлових будинках підприємство виконало заміну металевих труб довжиною 546 м, каналізаційних труб довжиною 224 м, труб теплопостачання та гарячої води – 189 м, запірної арматури у кількості 160 штук.

Ефективність роботи кожного підприємства можна відстежити, лише порівнюючи його здобутки за попередній рік, тому наведемо такі цифри. Торік з приводу різноманітних питань до КП «ЖЕО №2» звернулося близько 90 тисяч чоловік, виконана заміна металевих труб довжиною 4308 м, пластикових труб – 3214 м, заміна запірної арматури у кількості 2189 штук.

Саме двірники КП «ЖЕО №2» прокидаються о четвертій ранку і починають свою роботу, щоб до світанку навести лад у нашому місті. Щодня зусиллями цих працівників у місті прибираються червоні лінії – 869,016 тис. кв. м, прибудинкові території площею 3098,268 тис. кв.м. Підприємство власними силами виконало капітальні ремонти в 112 електрощитових житлових будинків.

Окремої уваги заслуговують працівники аварійно-диспетчерської служби, у вихідні, святкові та буденні дні зранку, вдень та вночі оперативно реагуючи на виклики мешканців. У 2014 році вони виконали 9 505 заявок, з яких 314 стосувалися усунення аварійних ситуацій на системах гарячого водопостачання, 669 – холодного водопостачання, 738 – опалення, 4387 – каналізації, 3397 – електропостачання.

П'ять технічних дільниць КП «ЖЕО №2» у 2014 році виконали 21794 аварійних заявки, серед яких: з гарячого водопостачання – 1844, холодного водопостачання – 1979, опалення – 6655, каналізації – 5011, електропостачання – 6305.


Однак КП «ЖЕО №2» виконує не лише ті роботи, які входять до складової частини існуючого тарифу, а й турбується про збереження житлового фонду та своїми силами, за власні кошти проводить засклення вікон у під'їздах, здійснює покіс трави, утеплення підвалів.

І наприкінці про наболіле. За дорученням міського голови, з метою координації дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, КП «ЖЕО №2» проводить роз'яснювальну роботу серед мешканців житлових будинків про необхідність приведення до належного стану підвальних приміщень. На жаль, мешканці будинків під різними причинами відмовляються брати участь у цьому, тому робітники власними силами і в межах можливостей проводять зачистку цих приміщень. Нині приведено до належного стану 38 підвалів.

КП «ЖЕО №2» наголошує, що мешканці багатоквартирних будинків є співвласниками своїх будинків і тому повинні брати активну участь у їх утриманні. Лише спільними зусиллями працівників підприємства та жителів Полтави ми зробимо своє місто затишним і чистим!
Сергій Лещенко, 16.03.2015, 13:181828
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень