13 грудня 2018 • № 50 (1534)
Rss  

Телеканал корисного телебачення «ІРТ-Полтава»: вісім років у полтавському телевізійному просторі

Вісім років тому у Полтаві почав працювати перший у нашому регіоні спеціалізований рекламно-інформаційний телеканал «ІРТ-Полтава». Новостворений колектив проходив спеціалізоване навчання у Дніпропетровську, адже там зародилась ідея корисного телебачення, канал почав розвиватися. На сьогодні це близько 15 тематичних програм та безліч сезонних і спеціальних проектів.

Про сьогодення і перспективи «ІРТ» ми запитали у його директора Ігоря Кужика.

– Ігоре Ярославовичу, розкажіть нашим читачам, чим реклама на вашому телеканалі відрізняється від звичайної?
– До реклами телеглядачі, як правило, ставляться негативно. Коли фільм або передачу перебивають рекламою, більшість вимикає, перемикає на інший канал або йде у справах. У нас такої реклами майже немає. Реклама подається у цікавому й корисному, сприйнятному форматі.

Головне завдання телеканалу «ІРТ-Полтава» полягає в донесенні корисної інформації жителям міста практично в усіх сферах життя.

Ми подаємо інформацію про товар чи послугу так, щоб розказати про неї, аби люди зрозуміли, для чого вона їм потрібна і чи потрібна. Ми креативимо, додаємо трохи «солі», трохи «перцю» і готуємо «страву», яку приємно і корисно споживати.

Ми завоювали свого глядача і пішли далі – два роки тому у нас з’явилася чи то «донька», чи то «син» – новий цифровий канал формату Т2 «Місто+» інформаційно-просвітницького спрямування. Ми працюємо на майбутнє, адже планувалося, що 2015 року зникне аналогове телебачення, проте поки що на державному рівні з цим є певні проблеми, тож працює і цифрове, й аналогове телебачення.

Отож нині «ІРТ» – вісім років, «Місто+» – два. Вісім плюс два – десять, один плюс нуль – один. Усе одно ми перші, як не крути (сміється).

– Ви очолили канал три роки тому, прийшли у вже сформований колектив. Як шукали спільну мову?
– У Полтаві у нас всі одне одного добре знають, тим більше у сфері журналістики. До цього я працював журналістом, редактором, з 2007 р. був керівником студії «Місто». З кожним із колег десь та й перетиналися, тож жодних проблем не виникало. Кожен займається своєю справою. Тим більше, що телебачення, як і газета, досить специфічна робота. Якщо в людини немає настрою, натхнення, працювати вона не зможе. Коли голова забита якимись проблемами, настрою творити немає. Звісно, якась частина колективу змінилась, але відбувалося все «еволюційним» шляхом: через рік головний бухгалтер пішла у декрет, змінився головний інженер, бо він виїхав до іншого міста. Не було у нас жодних конфліктів, та й зараз немає. Колектив злагоджений.

– Ваш колектив сьогодні – це…
– Близько 40 людей, як правило, молодь. Вік – до 30 років. Журналісти, оператори, монтажери та менеджери. Це молоді, креативні люди, сповнені енергії, яким хочеться робити щось цікаве. Потрібно мати дещо інше бачення цього світу, аби створити щось таке, що люди дивитимуться. Думаю, вони задоволені своєю роботою, адже телебачення дає змогу щодня мати нові яскраві враження.

– Як підтримуєте в колективі корпоративний дух?
– Усі свята, а їх у працівників телебачення не може бути мало (День журналіста, День телебачення, дні народження, Новий рік, 8 Березня) відзначаємо разом. Намагаємося вибиратися з офісних стін, змінювати обстановку. Головне, щоб була гарна компанія, відповідний настрій. Збираємося, спілкуємося, кожен святковий вечір намагаємося зробити тематичним.

– Досить багато ваших колишніх журналістів, операторів нині працюють на центральних каналах.
– Хоч як там є, але Полтава – провінційне місто, у якому місцеві телеканали все ж обмежені за своїми технічними, матеріальними можливостями, обмежені навіть географічно. Якщо людина переросла цей рівень, це добре. Ми в цьому разі – трамплін для побудови кар’єри. Я до цього вже звик. Мої керівники підрозділів можуть засмучуватися, коли в черговий раз нас залишає працівник: мовляв, ми його вивчили, а він… Але це природний процес.

Ми не можемо дати того, що дають центральні канали. Там зовсім інше фінансування, інші масштаби і завдання для роботи. Їхні працівники можуть їхати за кордон у відрядження, кататися по Україні. А якщо ми не можемо дати людині те, чого вона прагне, вона йде далі, хоче рости. Я тільки вітаю це. Якщо людина змогла знайти себе у столиці чи в іншому великому місті або навіть за кордоном, прекрасно.


– А як би ви охарактеризували стан полтавського ринку реклами сьогодні?
– Страшного удару ринок дістав, коли в Києві відбувалася Революція Гідності. Усі були дуже налякані, не знали, що робити. Потім «стрибнув» долар, і люди взагалі впали в апатію, рекламу ніхто не давав. Далі почалася війна, люди також «прижалися», не знали чи тікати, чи залишатися, робити щось чи ні, і якщо ні, то навіщо витрачати зайву копійку. Коли йде економія, то насамперед економлять на рекламі. Через усі ці події й обставини за майже два роки ринок реклами ледь не зник. Наразі можу сказати, що з початку літа стало трохи легше. Люди зрозуміли, що така ситуація може тривати не один рік, і їм треба працювати, продавати свій товар, послуги, за щось жити, бо життя не зупиняється.

– Що зараз рекламують?
– Реклама циклічна. Улітку це відпочинок, восени – нові колекції взуття та одягу в магазинах, ближче до Нового року – акції, знижки, ресторани, навесні – все для весіль, які плануються на літо. Під кожен період з’являється клієнт, який хоче прорекламувати свої послуги чи товари. А зараз це передвиборна агітація – наближаються вибори.

– Вам як споживачеві які з ваших передач дають підказки?
– Чим телебачення відрізняється від радіо чи газети? Тим, що тут задіяні майже всі органи чуття – товар можна побачити, почути, у кого класний телевізор – можна попробувати (сміється). Наприклад, збираєшся ти на відпочинок, і друзі тобі розказують свої враження: «Там таке-е-е і от-таке-е-е красиве». У кожного своє сприйняття. І що для одного буде гарним, для іншого може виявитися посереднім. А коли ми по телевізору покажемо, яка ж там база відпочинку, глядач може зробити висновок – підходить вона йому чи ні, чи відповідає рівень заявленій ціні. Або реклама меблевого супермаркету. Телебачення дає змогу показати його масштаби, щоб споживач зрозумів, що він там побачить, чи зможе щось там вибрати.

Я не дивлюся 24 години на добу свій телеканал, бо не маю на це часу. Якщо мені потрібна якась річ, я телефоную до свого рекламного відділу і запитую, де продається те, що мені потрібно. За базою даних вибираю собі потрібне. Мені легше в цьому плані (сміється). А глядачам треба дивитися телеканал, щоб бути в курсі. У нас усі програми структуровані за напрямами – є, наприклад, програми «Час відпочинку», «Магазин», «Фінансовий радник», «Здоров’я та краса», «Інтер’єр», «Автомобіль», «Доньки-матері», «Домівка». Кожен може обрати те, що йому необхідно, отримати інформацію і зробити вибір.

Конкуренція в усіх сферах нині шалена, тож за елементарними законами маркетингу про свій товар чи послугу потрібно заявляти, вкладати в це кошти. Треба показувати, чим ти кращий за конкурентів. Інакше успіху в бізнесі досягти неможливо.

– Три роки тому канал переїхав до нового приміщення біля Краєзнавчого музею. Як вам тут живеться і працюється?
– У приміщенні, де ми були до цього, виникли проблеми з опаленням, тому нам в авральному порядку довелося шукати нове. Спочатку ми думали, що це переселення буде тимчасовим і опалення відновлять. Та коли перебралися сюди, нам сподобалося, тут чудове місце. Коли прийняли рішення, що залишаємося, зробили нову студію, докупили обладнання, яке дозволяє нам створювати якісний продукт.

– Ваш телеканал дає відповіді на запитання «де знайти?», «як обрати?», «що вигідно?», «що якісно?». Керуючись цими принципами, скажіть, чому полтавцям потрібно дивитися ваші телеканали?
– Якщо ти живеш у цьому місті і хочеш бути на висоті, так би мовити, в тренді, ти повинен знати, що відбувається навколо тебе. У цьому плані місцевий телеканал дає інформацію, яку не дасть центральний. Інформаційний канал «Місто+» показує все основне, що відбувається навколо нас.

Якщо ти купуєш, відпочиваєш, лікуєшся, займаєшся спортом і так далі, то повинен розуміти, де що робиться, як робиться, за які гроші, щоб обрати те, що підходить тобі. Саме в цьому допомагає канал корисного телебачення «ІРТ». Хоч як банально це звучить, але хто володіє інформацією, той править світом.

Про «ІРТ»:

«ІРТ» – перший у Полтаві телеканал, в основу якого покладений принцип «корисного телебачення»!

Телебачення – найефективніший рекламний носій. Працюючи з каналом «ІРТ», рекламодавець може бути впевнений, що його інформацію обов’язково помітять. Програми телеканалу транслюються таким чином, що кожен блок інформації повторюється протягом дня багато разів. Тому можливість її побачити і почути є у максимальної кількості телеглядачів. А при бажанні подивитися сюжет, що зацікавив, ще раз у зручний для себе час.

Формат телеканалів забезпечує 100-відсоткове потрапляння інформації замовника в потрібну цільову аудиторію. Мовлення – 24 години.

Що таке телеканал «ІРТ»?
Телеканал ІРТ це:

- споживацька інформація, необхідна в повсякденному житті;
- докладна інформація з коментарями експертів і провідних фахівців;
- відповіді на запитання «де знайти?», «як обрати?», «як заощадити?», «що вигідно?», «що якісно?», «що корисно?»;
- якнайповніший ілюстрований довідник про товари, послуги і ціни!

Про «Місто+»:

Телеканал «Місто+» – ефірний канал у цифровому форматі.

Головне завдання телеканалу полягає в донесенні інформації жителям міста практично в усіх сферах життя.

Мовлення – 24 години.

Програмна концепція – інформаційно-просвітницький.

Телеканал «Місто+» щодня забезпечує жителів міста оперативною і докладною інформацією про найважливіші події у суспільному житті міської громади, про культурні події у місті, долучає городян до обговорення нагальних потреб міста, висвітлює плани міської влади на найближчий час із його подальшої розбудови та перспективи розвитку, що безпосередньо стосуються кожного жителя. Безліч цікавих пізнавальних, науково-просвітницьких, культурно-мистецьких, розважальних і дитячих програм, трансляція мультфільмів і кінострічок тощо.
Наталія Вісич, 17.09.2015, 14:221109
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад