12 грудня 2018 • № 49 (1533)
Rss  

Служба обліку та реалізації КП ПОР «Полтававодоканал» виявляє і ліквідовує незаконні врізки у водопровідні мережі

У Полтаві тривають рейди контролерів КП ПОР «Полтававодоканал» з пошуку необлікованої води та незаконних врізок у водогони.

Немає, мабуть, жодного водопровідно-каналізаційного підприємства, де не стикнулися б з подібною проблемою. Виробники та споживачі послуг зобов’язані спільно забезпечувати охорону та цілісність систем централізованого водопостачання та водовідведення, у той час як нечесні споживачі завдають збитків підприємству, яке є комунальною власністю, а отже, власністю громади.

Економічне становище комунального підприємства нині й без того складне, населення заборгувало йому понад 30 млн грн за спожиті послуги.
– Боротьба з крадіжками води – одне з пріоритетних завдань, яке стоїть перед нашою службою, – розповідає начальник відділу по роботі з фізичними особами служби обліку та реалізації КП «Полтававодоканал» Любов Войтенко.

Щотижня контролери виявляють адреси, де недобросовісні господарі не бажають сплачувати за спожиті послуги. У середньому за місяць складається кілька десятків актів щодо самовільних приєднань користувачів «Про порушення «Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України». Варто зазначити, що суми збитків, завдані нечесними споживачами підприємству, виходять доволі «кругленькі» й можуть сягати декількох тисяч гривень.

– Спілкуючись із колегами з інших міст, помітили парадокс: найвідповідальніші платники – пенсіонери, а от споживачі з певним рівнем достатку, як не дивно, часто самовільно підключаються до водопровідної мережі, не бажаючи платити.

Методів впливу на недобросовісних споживачів на полтавському водоканалі вже напрацьовано немало, неодноразово попереджуємо про вживання більш жорстких заходів у разі несплати за спожиті послуги. Ведемо роз’яснювальну роботу про те, як урегулювати свої взаємини з підприємством належним чином. У тих випадках, коли не отримуємо зворотної реакції, вимушені діяти радикально, – продовжує Любов Войтенко.

У разі ігнорування вимоги споживачем ліквідовується несанкціоноване підключення, а відновлення надання послуг здійснюється лише після реєстрації та оплати всіх робіт, пов'язаних з приєднанням до систем централізованого водопостачання.

Тож нагадуємо нашим споживачам ще раз, що будь-яке самовільне приєднання до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення незаконне й розцінюється як крадіжка, адже такі дії людей завдають чималих збитків підприємству.

Узаконюйте врізки, платіть чесно за воду – це вам обійдеться дешевше. КП ПОР «Полтававодоканал» закликає власників приватних будинків та підприємців не ухилятися від дотримання вимог чинного законодавства й належним чином оформляти підключення до мереж водопостачання та каналізації.
Іван Мольченко, 11.04.2016, 13:171462
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад