12 грудня 2018 • № 49 (1533)
Rss  

Накопичені борги за комуналку? Вихід є!

Саме так стверджують на полтавському водоканалі. Як вийти зі скрутної ситуації, що склалася у споживачів і на підприємстві, розповідає начальник служби обліку та реалізації КП ПОР «Полтававодоканал» Любов Войтенко (на фото).

– На сьогодні населення заборгувало за фактично спожиті послуги водопостачання та водовідведення КП ПОР «Полтававодоканал» майже 36 млн грн. Тенденція зростання заборгованості абонентів за послуги з водопостачання та водовідведення за 2016 рік збільшилася майже на 5 млн грн.

Комунальні борги боляче вдарили не лише по споживачах, вони також негативно впливають на фінансово-господарський стан підприємства, адже у цей складний економічний період важко доводиться всім.

Спілкуюся з колегами з інших міст, тож знаю, що проблема боржників є фактично на всіх комунальних підприємствах, і розв'язати її в нинішніх умовах надзвичайно важко.

– Як ведеться робота з боржниками? З чого ви починаєте?
– Діалог завжди був і залишається важливим моментом у роботі з людьми. Контролери проводять певну роз’яснювальну роботу зі споживачами, які мають заборгованість за фактично спожиті послуги, а також пропонують укласти договір на реструктуризацію заборгованості. Розуміючи фінансово-економічний стан сьогодення та навантаження на сімейні бюджети наших споживачів при оплаті житлово-комунальних послуг, КП ПОР «Полтававодоканал» пропонує змогу укласти такий договір. Це дає змогу людині вийти зі складної ситуації. Тобто, крім щомісячної сплати за послуги, споживач сплачує певний відсоток боргу, який розраховується індивідуально, у залежності від суми боргу.

– Які кроки повинен зробити споживач, якщо він бажає здійснити реструктуризацію?
– Усе дуже просто. Необхідно звернутися до юридичного відділу служби обліку та реалізації за адресою: м. Полтава, вул. Спаська, 9. Наші фахівці нададуть кваліфіковану допомогу з цього питання. Режим роботи: понеділок – четвер: 8.00–17.15, п'ятниця: 8.00–16.00, субота, неділя – вихідні. Обідня перерва з 12.00 по 13.00. При собі мати паспорт та ідентифікаційний код.

– А якщо споживач уперто не бажає сплачувати борг?
– Не хоче і не може – різні речі. Для малозабезпеченої категорії громадян існують субсидії та пільги. Саме такі споживачі сумлінно сплачують за комунальні послуги. Наші контролери помітили таку закономірність, що найбільші боржники – люди з певним достатком, на відміну від пенсіонерів, які за послуги сплачують вчасно. Не уклавши відповідний договір та далі накопичуючи борг, абоненти нестимуть відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань згідно з нормами чинного законодавства України та умовами договору.

Підприємство змушене звертатися до судових органів, а ті вже виносять рішення про примусове стягнення заборгованості. Зазначене звернення збільшує витрати боржника (судовий збір, виконавчий збір, інше). Нині в органах виконавчої служби через борги споживачів перед водоканалом перебуває у виконанні майже 1 000 проваджень.

Тож звертаюся до наших споживачів з переконливим проханням своєчасно та у повному обсязі оплачувати за спожиті послуги водоканалу і не накопичувати борги, які буде неможливо сплатити в перспективі.

Від своєчасної сплати за послуги залежать надійність та якість функціонування системи водопо-стачання та водовідведення нашого міста.

Ідучи назустріч нашим споживачам, сподіваємося, що і з їхнього боку буде розумне ставлення до проблем комунального підприємства, яке цілодобово надає такі життєво необхідні послуги. Вдячні всім сумлінним споживачам за розуміння та своєчасну оплату послуг.

Олена Миколайчук
Іван Мольченко, 07.04.2017, 13:181078
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад