12 грудня 2018 • № 49 (1533)
Rss  

Служба обліку та реалізації КП ПОР «Полтававодоканал» звертається до споживачів послуг — юридичних осіб

У Полтаві тривають рейди працівників КП ПОР «Полтававодоканал»» з пошуку необлікованої води та незаконних врізок у водогони. Особлива увага звертається на споживачів послуг – юридичних осіб як на тих, які мають власне виробництво, так і на власників офісних приміщень.

Немає, мабуть, жодного водопровідно-каналізаційного підприємства, де не стикнулися б з подібною проблемою. Виробники та споживачі послуг зобов’язані спільно забезпечувати охорону та цілісність систем централізованого водопостачання та водовідведення, у той час як нечесні споживачі завдають збитків підприємству, яке є комунальною власністю, а отже – власністю громади.

Економічне становище комунального підприємства нині і без того складне, тільки юридичні особи на сьогодні заборгували за спожиті послуги близько 7 млн грн. Триває постійна робота з боржниками по своєчасній сплаті за спожиті послуги водопостачання та водовідведення. Після попередження злісним боржникам обмежується надання послуг.

– Боротьба з крадіжками води залишається одним із пріоритетних завдань, яке стоїть перед службою обліку, – розповідає начальник служби обліку та реалізації
КП ПОР«Полтававодоканал» Любов Войтенко. – Щотижня контролери виявляють адреси, де недобросовісні господарі не бажають сплачувати за спожиті послуги. У середньому за місяць складається декілька десятків актів щодо самовільних приєднань користувачів та порушень «Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України». Суми збитків, завдані нечесними споживачами підприємству, виходять доволі кругленькі – сягають від десятків до декількох сотень тисяч гривень. За останні два місяці підприємство виставило претензій за безоблікове, самовільне користування системами водопостачання та водовідведення у відповідності до вимог чинного законодавства на загальну суму 825,6 тис. грн.

Методів впливу на недобросовісних споживачів на полтавському водоканалі вже напрацьовано немало, неодноразово попереджуємо про вживання більш жорстких заходів. Ведеться роз’яснювальна робота про те, як урегулювати свої взаємини з підприємством належним чином. У тих випадках, коли не отримуємо зворотної реакції, вимушені вживати радикальних заходів.

У разі ігнорування вимоги споживачем ліквідовується несанкціоноване підключення, а відновлення надання послуг здійснюється лише після реєстрації та оплати всіх робіт, пов'язаних з приєднанням до систем централізованого водопостачання.

Тож нагадаймо нашим споживачам – юридичним особам, що будь-яке самовільне приєднання до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення незаконне і розцінюється як крадіжка, адже такі дії завдають чималих збитків підприємству.

КП ПОР «Полтававодоканал» закликає підприємців не ухилятися від дотримання вимог чинного законодавства та належним чином оформляти підключення до мереж водопостачання та каналізації.

Юлія Білокінь
Марія Сербіна
Іван Мольченко, 21.07.2017, 16:431232
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад