19 серпня 2018 • № 33 (1517)
Rss  

Партія «Відродження» презентувала стратегію власного шляху України в економіці

рекламний матеріал
Першому заступнику голови Партії «Відродження» Володимиру Пилипенку демонструють унікальну розробку ПАТ «Мотор Січ» – вертоліт «Надія».

Українці обирають імпорт. Витрати громадян на імпортні товари наближаються до 1 трлн гривень у рік! Якщо 2006 року імпортні вироби становили близько третини всієї проданої продукції у торгових мережах, то в 2015 році цей показник сягнув 42%. У 2016-му – 44,2%, в першому півріччі 2017 року частка імпорту дорівнювала вже 46,4%. При цьому імпортується велика кількість простих споживчих товарів, які могли б випускатися в Україні, аж до овочів і фруктів! Ці процеси вкрай негативно впливають на зовнішньоторговельний баланс України і гальмують розвиток економіки. Хоча імпортувати потрібно не готові вироби, а технології, впевнені в Партії «Відродження». Це дозволить створювати високотехнологічну продукцію всередині країни, розвивати виробництво і експорт. Інакше засилля імпорту остаточно «доб'є» українську промисловість.

Унікальні виробництва в Україні

Не варто сліпо й беззастережно керуватися порадами міжнародних кредиторів. Наша держава має йти власним шляхом, спираючись на внутрішні ресурси і національні інтереси. Цю думку поділяють усе більше українців. І саме на цій ідеї базується нова економічна стратегії для України, розроблена Партією «Відродження». Її назва промовиста – «Власний шлях України». Для втілення стратегії у життя політсилою вже підготовлений перший законопроект – «Про підтримку вітчизняної промисловості». До його створення долучилися експерти і керівники підприємств реального сектора економіки. Сьогодні документ обговорюється також із представниками Українського союзу промисловців і підприємців.

Кампанію «Пошук власного шляху» України команда партії «Відродження» почала з візиту до Запоріжжя. Перший заступник голови політсили Володимир Пилипенко відвідав промислові гіганти Запоріжжя, де представив економічну стратегію власного шляху для країни. Політик побував на ВАТ «Мотор Січ» і Запорізькому автомобільному заводі, оглянув виробництва, поспілкувався з колективами та керівництвом підприємств.

Запорізький «Мотор Січ» – один із найуспішніших промислових об'єктів нашої країни, на якому працюють 26 тисяч (!) співробітників. 118 країн світу експлуатують двигуни та іншу продукцію, виготовлену на заводі «Мотор Січ», – від авіаційних двигунів до наземних силових установок для вироблення електроенергії, перекачування нафти і газу.

На 2018 рік у підприємства амбітні плани – запустити серійне виробництво нового гелікоптера «Надія». Вертоліт виготовлений винятково з українських комплектуючих.

За словами розробників, «Надія» – це цивільний вертоліт, розрахований на сімох пасажирів, з дальністю польоту до 1000 км.

Тобто за один переліт він здатний подолати відстань із заходу на схід України! Нині в світі не існує аналогів вертолітних двигунів за потужністю. Для того щоб створити перший гелікоптер лише з українських комплектуючих, підприємству знадобилося 10 років.

Як зазначив директор зі зав'язків з громадськістю ВАТ «Мотор Січ» Анатолій Малиш, сьогодні ситуація на ринку авіаційної техніки є доволі складною. Утім, завод останніми роками зміг переорієнтуватися на нові ринки збуту продукції і навіть розвивати виробництво.

«Ми шукаємо нові ринки. Це – Індія, Китай, країни Африки, країни Європи, наприклад Австрія з літаком Diamond, Угорщина, Німеччина. Звісно, нас там не чекають з розпростертими обіймами – у них є власна авіаційна промисловість. Є робочі місця, які віддавати чужинцям ніхто не хоче. Тому тільки за рахунок якості та надійності своєї продукції ми намагаємося знайти ніші, які можемо зайняти нашими авіаційними двигунами», – зазначив Анатолій Малиш. Він привітав ініціативи Партії «Відродження», спрямовані на підтримку вітчизняної промисловості.

Водночас на іншому промисловому гіганті Запоріжжя – ЗАТ «ЗАЗ» справи йдуть гірше. Як зазначив глава правління «ЗАЗ» Микола Євдокименко, без втручання держави Україна ризикує втратити унікальне виробництво.

«Перший посил у державній підтримці – це розвиток внутрішнього споживання, другий – підтримка експорту й обмеження імпорту, зокрема, за допомогою нетарифних заходів регулювання. Це не буде порушенням міжнародних угод нашої держави. Передусім необхідно обмежувати імпорт тих товарів, які виробляються в Україні, створювати робочі місця всередині країни, формувати умови для того, щоб промисловість розвивалася. Йдеться і про сприятливий інвестиційний клімат. Якщо це зробити – Україна має шанси на економічний підйом», – підкреслив Микола Євдокименко. На ЗАЗ вважають, що законодавчі зміни, які сприяють підтримці вітчизняної промисловості, повинні частіше обговорюватися у сесійній залі парламенту.

Законопроект Партії «Відродження»

Рекомендації та побажання, висловлені під час обговорення з представниками ПАТ «Мотор Січ» і Запорізького автомобільного заводу, Володимир Пилипенко пообіцяв внести до тексту законопроекту «Відродження».

«Перше, до чого ми прийшли, – необхідно зменшити податковий тягар. Не може бути конкурентоспроможним товар, з якого податків сплачується більше, ніж він коштує. У нашому законопроекті є пропозиція надати пільгу промисловим об'єктам по земельному податку, і тоді частину вивільнених коштів підприємство може інвестувати в свою соціальну сферу. Ми також пропонуємо, щоб частина прибутку підприємств, і це мусить бути закріплено законодавчо, йшла на оплату навчання виробничих кадрів, які потім прийдуть на заводи. Також наш законопроект дає переваги українським виробникам для участі в державних закупівлях. Цей законопроект розроблявся кілька місяців, ми вже обговорили його з найбільшим об'єднанням українського бізнесу – УСПП. Ми також готові вносити ваші пропозиції, щоб удосконалити текст законопроекту», – сказав за результатами зустрічей перший заступник голови партії «Відродження» Володимир Пилипенко. «Нашим завданням є створити такий проект закону, який реально працюватиме. Можна багато їздити в Давос і деінде, брати кредити, але від цього українська економіка не відродиться. Вона зростатиме, якщо ми самі будемо розвивати промисловість тут, в Україні», – зазначив політик. І додав, що після того як документ пройде обговорення з промисловцями, він буде зареєстрований у Верховній Раді.

«На жаль, чинне законодавство не дає жодних преференцій промисловості. І ми бачимо всі ті проблеми, які нині існують. Чи не найгострішою із них є скорочення кількості робочих місць. Це потрібно в найкоротші терміни виправляти, якщо ми не хочемо остаточно занапастити промисловий потенціал нашої держави.

Верховній Раді потрібно спуститися на землю і реально подивитися на стан речей. І, зрозумівши всю критичність ситуації, ухвалити закон, щоб підтримати українську промисловість, щоб вона працювала, як налагоджений механізм», – підкреслила ЛюдмилаОвчаренко, голова комісії з питань охорони здоров'я тасоціального захисту населення, голова фракції Політичної партії «Партія «Відродження».

У Партії «Відродження» вважають, що імпорт може приносити користь української промисловості в тому випадку, якщо ми імпортуватимемо не готову продукцію, а обладнання і технології, додав Володимир Пилипенко. Пільги на ввезення до України засобів оснащення і технологічних інновацій також передбачені законопроектом Партії «Відродження». Не потрібно дублювати імпортну продукцію, а треба створювати своє високотехнологічне виробництво. Це дасть можливість підвищити економічну безпеку країни та забезпечить сталий соціально-економічний розвиток.

Іван Мольченко, 28.02.2018, 15:47249
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<липень