24 жовтня 2018 • № 42 (1526)
Rss  

Із балансу на баланс: чий же відрізок М-03  та кому його ремонтувати?

Відрізок траси державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, що проходить у межах Полтави (умовно від дорожньої розв’язки біля Левади і до ТЦ «Метро»), а особливо її ділянка між перехрестям Київського шосе й Кагамлика і ТЦ «Епіцентр» перебуває в критичному стані. Покриття, розбите вантажівками, сповільнює транспортний потік настільки, що на деяких ділянках машини можна обігнати швидким кроком.

Саме ця проблема стала першою й основною в порядку денному засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму, яке відбулося 31 липня.


Обговорення відкрив голова постійної комісії Олег Бєлоножко, депутат міської ради, член партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина». До дискусії долучилися всі причетні до питання представники управлінь та відділів міськвиконкому, а також представники обласної державної адміністрації.

Голова постійної комісії Олег Бєлоножко, депутат міської ради, член партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина».
Передусім учасники засідання розібралися із тим, кому, власне, належить дорога. Начальник управління земельних ресурсів та земельного кадастру Юрій Трегубов зауважив, що земельна ділянка під цією дорогою вже давно не перебуває на балансі міста:
– На підставі рішення Полтавської міської ради та розпоряджень голови обласної державної адміністрації зазначена земельна ділянка передана у державну власність.

Однак у Законі України «Про автомобільні дороги» дорогу визначають як «лінійний комплекс інженерних споруд». І власне цей комплекс досі на балансі міста. Для його повноцінного ремонту необхідно виділити близько 150 млн грн (на комісії цифру порівнювали із вартістю ремонтів дворових проїздів – на ці кошти таких можна зробити зо дві сотні).

– Чи готові ми відмовитись від ремонтів вулиць, проїздів та всі гроші вкласти в ремонт цієї дороги? – поставив риторичне запитання Олег Бєлоножко.

Тож для розв’язання проблеми необхідно дійти згоди з обласною владою щодо робіт. Фінансування на повний ремонт, наголосив голова комісії, мають спрямувати як з міського, так і з обласного бюджетів.

Як один із варіантів депутати пропонували зробити тимчасовий ямковий ремонт за рахунок міста, однак як основний цей план не розглядали – через велике навантаження «латки» довго не протримаються.

Аби визначитися з подальшими кроками, було запропоновано створити робочу групу, до складу якої увійдуть депутати міської ради, представники управління земельних ресурсів та земельного кадастру, а також юридичного управління міськ-виконкому та представники обласної державної адміністрації. Попередньо засідання заплановано провести 2 серпня.

Також під час засідання комісії розглядали питання, що стосуються аварійного стану каналізаційних колекторів у Полтаві. Василь Воротинцев, генеральний директор КП ПОР «Полтававодоканал», зазначив, що в багатьох точках міста ситуація дуже складна, оскільки мережі потребують капітальних ремонтів, а відповідних коштів у підприємства немає. У 2018 році працівники «Полтававодоканалу» вже відновили понад 20 ділянок на майже 10 млн грн, залучивши обігові кошти підприємства. Є проблеми і з ливневою каналізацією – нині в Полтаві вона фактично не функціонує, на її оновлення також потрібні чималі кошти.

Обговорили на комісії й перспективи впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті Полтави. На останок заслухали доповідь про стан електротранспорту і забезпечення тролейбусного депо кваліфікованими кадрами.
Сергій Лещенко, 02.08.2018, 12:11190
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<вересень