20 серпня 2019 • № 33 (1569)
Rss  

Комунальні автопарки поповнюються

6 грудня на КАТП-1628 представили три нові спецавтомобілі.

Під час візиту на КАТП-1628 говорили про подальше оновлення автопарку підприємства.
Цього ж дня депутати Полтавської міської ради відвідали КП «Полтаваелектроавтотранс», де до виходу на маршрут готують переобладнаний і осучаснений тролейбус.

Два сучасні сміттєвози та асенізаційна машина готові до роботи.
Два сучасних сміттєвози із заднім завантаженням та асенізаційна машина поповнили список техніки КАТП-1628. Керівництво міста та представники депутатського корпусу Полтавської міської ради оглянули техніку, поспілкувались із комунальниками.

Техніку придбали на умовах співфінансування з областю. З міського бюджету на неї спрямовано близько 6 млн грн, стільки ж – із бюджету області. У рамках зазначеного фінансування замовлено ще одну асенізаційну машину, яка незабаром також з’явиться на підприємстві.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів (питання галузі житлово-комунального господарства) Олексій Чепурко зазначив, що придбання обладнання – початок реалізації стратегії оновлення комунальних підприємств:
– Оновлення автопарків – одне із завдань щодо осучаснення комунальних підприємств. На умовах співфінансування з областю ми маємо й інші пропозиції на наступний рік. У наших планах – оновлення техніки комунальних підприємств «Міськсвітло» й «Декоративні культури». Думаю, до кінця грудня Полтава отримає нові трактори, на що тендер уже було проведено. Оновивши автопарки, ми зможемо забезпечити стабільну роботу комунальних служб, підтримувати місто у чистості та порядку.

Оновлений тролейбус проінспектували особисто.
Під час огляду техніки секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота зауважив, що нова комунальна техніка – це незалежність від підрядників, які не завжди виконують свою роботу якісно та своєчасно:
– Вдячний депутатам обласної ради за спів-працю, особливо, коли мова йде про вирішення таких важливих питань. Завдяки тому, що маємо власну техніку, ми зможемо самостійно вивозити сніг, вивозити і сортувати сміття, вести господарську діяльність, а не звертатися по допомогу до підрядників.

Оновлений тролейбус проінспектували особисто.
Під час робочого візиту на комунальне підприємство оглянули і техніку, яка вже давно відслужила своє. Для забезпечення чистоти і порядку техніка має бути сучасною, переконаний депутат Полтавської міської ради Андрій Матковський:
– Рухаємося у правильному напрямку. Наступним кроком буде закупівля тракторів і восьми сміттєвозів. Також ми плануємо вже у 2019 році для комунального підприємства закупити 20 великих автобусів і 50 тролейбусів. Будемо працювати й надалі, щоб дороги й тротуари у Полтаві були вчасно очищені від снігу, влітку не буяла амброзія, щоб сміття вивозили вчасно, вулиці були чисті та охайні й комфортно працював громадський транспорт. Тому при розгляді і прийнятті бюджету міста на 2019 рік пріоритетним буде фінансування житлово-комунального господарства.

Під час робочого візиту депутат Полтавської міської ради Дмитро Сенчакович зауважив, що останній раз нову техніку закуповували у 2014 році, а термін її експлуатації – не більше п’яти-семи років, тому оновлення автопарків – це необхідність.

– На сьогодні на КТП близько 80 одиниць техніки, – уточнив депутат. – По факту виходить на маршрут 18 сміттєвозів, вісім – на приватний сектор. Техніка ламається ледь не щодня. Тому маємо впевненість, що нова техніка працюватиме якісно.

Цього ж дня відвідали і комунальне підприємство «Полтаваелектроавтотранс». Тут займаються переобладнанням старих тролейбусів, яким уже по 20 років і вони давно відпрацювали своє. Ремонтувати їх просто неможливо, адже такі моделі вже давно зняті з виробництва. Тому так звані «спарені» перероблюють у короткі. Після переобладнання електроенергії вони споживають утричі менше.

– Було прийняте рішення переробити ці тролейбуси в більш короткі і вдихнути в них нове життя, – розповів заступник начальника КП «Полтаваелектроавтотранс» Петро Карпенко. – Згідно з програмою розвитку електротранспорту щороку ми переробляємо один-два тролейбуси. Спарений тролейбус надто енергоємний, а електроенергія дуже подорожчала.

Таке відновлення коштує близько 2 млн грн, у той час як новий тролейбус обійшовся б місту у 5-6 млн грн.

На КП «Полтаваелектроавтотранс» чекають своєї черги на переобладнання ще два спарених тролейбуси. Заступник начальника підприємства зазначив, що незабаром з ними також розпочнеться робота.

– На 90 відсотків це нова машина, – зазначив депутат Полтавської міської ради В’ячеслав Федоряка. – Тут проведено капітальний ремонт із залученням новітніх технологій, замінені скло, усі електричні деталі, проводка, мають установити нові колеса. Нині лишаються роботи по рамі.
Сергій Лещенко, 10.12.2018, 17:02255
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<липень