19 липня 2019 • № 29 (1565)
Rss  

План сталої мобільності Полтави: яким місто має стати завтра?

У галереї мистецтв відбувся Форум сталої міської мобільності, організований Інститутом розвитку міста спільно з проектом «Інтегрований розвиток міст в Україні». У рамках заходу фахівці презентували відповідний план сталої мобільності Полтави, робота над яким спільно з консалтинговою компанією «Dornier Consulting» тривала понад рік.

Андрій Матковський вітає учасників форуму.
Форум викликав неабиякий інтерес не лише у зацікавлених осіб, серед яких представники міської влади, управлінці різного рівня, транспортники, шляховики, працівники поліції, але й у громадських активістів та звичайних полтавців – тих, хто найчастіше користується громадським транспортом, багато ходить пішки чи надає перевагу велосипеду.

Звернув на це увагу, виступаючи на форумі, і керівник фракції БПП «Солідарність» у міській раді Андрій Матковський.

– Полтава має план інтегрованого розвитку міста до 2030 року, яким передбачено реалізувати кілька десятків проектів, але депутати міськради вважають питання мобільності, яке ми сьогодні й розглядаємо, одним із найголовніших, – наголосив він. – Нині задля того, аби покращити транспортне сполучення, замало закупити певну кількість автобусів і тролейбусів, створивши міцне комунальне підприємство. Слід будувати і нові транспортні розв’язки, і цілу вулицю Лазурну, яка розв’яже проблеми Огнівки і Половків, інших нових мікрорайонів, зокрема й території колишніх артскладів. Паралельно варто дбати про створення комфортних умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, велосипедистів, не забувати й про екологію. Отже, за допомогою плану ми зможемо вирішити не тільки питання транспортних перевезень, але й підтягнемо саму інфраструктуру, яка має стати зручною і для наших гостей, якщо ми говоримо про Полтаву як туристичне місто.

Надзвичайно важливим вважає ухвалення плану сталої мобільності міста Полтави заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Олексій Чепурко з команди «Рідне місто»:
– Я дивлюся на цей План з практичної точки зору. Незважаючи на певні спірні моменти, він має неабияке значення для нашого міста, підтверджуючи концепцію його розвитку як єдиного механізму. Тільки за таких комплексних підходів ми зробимо Полтаву комфортною для всіх жителів, тільки так ми дамо чіткий позитивний сигнал іноземним інвесторам, зокрема в питанні залучення іноземних інвестицій. Так, ми ведемо переговори з Європейським банком, щоб нарешті зняти з порядку денного наболіле транспортне питання.

У процесі роботи форуму відбулися дві робочі сесії, де обговорювали структуру управління громадським транспортом із застосуванням інтелектуальних транспортних систем та проблеми безпеки руху пішоходів. На іншій сесії учасники воркшопів розглянули питання реорганізації мережі громадського транспорту, важливі аспекти організації громадського та велосипедного транспорту. У процесі обговорень було висловлено чимало пропозицій і зауважень, які узагальнили на спільному завершальному засіданні форуму.

– Я завжди наводжу такий приклад: коли ми виходимо з під’їзду, то повинні чітко знати, якою доріжкою маємо йти, яою велодоріжкою їхати, де забрати свій автомобіль чи як найшвидше дістатися до зупинки громадського транспорту, яка має розташовуватися не більше як за 500 м від місця проживання. Оце все є у плані сталої мобільності, і якщо такі ідеальні умови ми зуміємо втілити в життя, тоді Полтава справді відповідатиме своїй візії: що це місто для людей, місто, у якому комфортно жити, – зауважив на завершення директор комунальної організації «Інститут розвитку міста» Юрій Левченко.
Павло Долинський, 28.03.2019, 14:14140
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<червень