24 червня 2019 • № 25 (1561)
Rss  

ПриватБанк вирішив компенсувати клієнтам втрати від подвійної конвертації валют під час розрахунків за кордоном

ПриватБанк компенсує втрати клієнтів через подвійну конвертацію валют під час оплати покупок картками в закордонних магазинах, у тому числі інтернет-магазинах, якщо оплата здійснювалася в гривні, а не у валюті.

Як повідомила прес-служба банку, ПриватБанк поверне клієнтам гроші, які вони втратили через подвійну конвертацію, до 10 січня. Щоб уникнути втрат клієнтів у майбутньому, з 4 січня банк обмежив будь-які транзакції, у разі яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці магазину.

«Багато наших клієнтів через нестійкість курсу національної валюти та специфіку міжнародних розрахунків зіткнулися із ситуацією, коли під час оплати за кордоном у гривнях з картки списувалася сума, що відрізнялася від тієї, що зазначена продавцем, – йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. – Ми вирішили компенсувати ці втрати клієнтам».

Як зазначають у банку, відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними операціями здійснюються у валюті (долари або євро), тому під час проведення операції в закордонному магазині в гривні відбувається подвійна конвертація. Щоб уникнути цього, більшість інтернет-магазинів дають клієнтам можливість обрати валюту оплати. У таких магазинах треба розраховуватися доларами або євро.

Якщо ж магазини самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (наприклад, Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно розплачуватися з доларової картки. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24. При цьому клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на доларову в еквіваленті 100 доларів на день.

Іван Мольченко, 12.01.2015, 17:01529
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<травень