19 січня 2019 • № 3 (1539)
Rss  

Клієнти ПриватБанку можуть безкоштовно перейти на електронну форму реєстрації податкових накладних та іншої звітності

ПриватБанк став першим і поки єдиним українським банком, який надав своїм корпоративним клієнтам власне програмне рішення для переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних і звітів у держ. органи. Як повідомили в банку, цей сервіс уже працює в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу» та надається клієнтам безкоштовно.

«Клієнти ПриватБанку своєчасно отримали в користування інструменти для створення, реєстрації та обміну податковими накладними з контрагентами в «Приват24 для бізнесу» – єдине на ринку повністю безкоштовне рішення, не рахуючи наданих безпосередньо державною фіскальною службою, – говорить керівник Напрямку «Малий і Середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Запущено й консультаційну підтримку цього сервісу».

Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) прямо в інтерфейсі сервісу. Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно, підтримуються й поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.

Для контрагентів (одержувачів накладних), які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, що виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.

P. S. Порядок передачі податкових накладних в електронній формі регулюється відповідно до Закону України № 1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» від 31.07.14 р.

Іван Мольченко, 09.02.2015, 10:49548
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<грудень