18 березня 2019 • № 11 (1547)
Rss  

Відділення «Шевченка» ПриватБанку відкрилося після редизайну

Відділення” Шевченка” ПриватБанку , яке працює по вул.Шевченко,1 після ремонту та переобладнання запрацювало у новому форматі відкритої архітектури без кабінетної системи, виділивши зони самообслуговування та позбавивши тим самим відвідувачів від черг і втомливого очікування.

Приміщення відділення відтепер оснащене круглими столами, обслуговування ведеться на планшетах. Встановлені два банкомати і три термінали самообслуговування, де клієнти самостійно виконують будь-які банківські операції. Також на відділенні встановлено поштомат - де клієнти можуть без всяких черг отримати посилку, або кореспонденцію.

“У відділенні виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям, - говорить Роман Грищенко, керівник відділення “Шевченка”. - Також співробітники банку із задоволенням навчають клієнтів банківському самообслуговуванню. Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Усі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.

Планшети облаштовані всіма без винятку мобільними додатками ПриватБанку. З їх допомогою банківські працівники можуть надати клієнтам якнайширший спектр послуг – оформлення пластикових карток, внесення коштів на депозитні та кредитні рахунки, купівля квитків тощо. А круглі столи дають змогу клієнтам простежити за тим, як працівник здійснює операції і самим навчитися користуватися Інтернет-банкінгом. За бажанням клієнт може самостійно виконати будь-яку операцію з допомогою працівника банку.

"Сьогодні ПриватБанк займається ремонтом та редизайном відділень дуже активно, стрімко, по всій Україні, – говорить Андрій Степаненко, заступник директора з загальної підтримки та розвитку Полтавського ГРУ ПриватБанку. – Ми впевнені, що без постійних змін розвитку не буває. Ми здійснюємо ці позитивні зміни, незважаючи на тяжку для країни ситуацію, адже добре знаємо, що тільки так ми справді прийдемо до європейського рівня. Невдовзі всі відділення відповідатимуть єдиному корпоративному стилю".

Іван Мольченко, 29.02.2016, 15:28561
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<лютий