27 березня 2019 • № 12 (1548)
Rss  

Популярно про непопулярне

Рівень цивілізованості людини залежить від того, як вона користується вбиральнею.

Не всі полтавці вміють користуватися каналізацією. Такі невтішні висновки напрошуються у зв’язку зі статистикою: тільки в червні до диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал» надійшло понад 600 викликів із приводу забитої вуличної чи дворової каналізації.

«Найбільше викликів – із липня по жовтень, – розповідають у диспетчерській службі водоканалу. – Це сезон масової консервації, каналізаційні мережі не витримують масового навантаження твердих відходів. У зимові місяці таких заяв майже наполовину менше.

На жаль, деяким господиням зручніше викинути залишки овочів та фруктів у каналізацію, ніж у сміттєві баки на подвір'ї. Як наслідок – виїзд аварійно-відновлювальної бригади служби водовідведення та незадоволення мешканців».

«Ми неодноразово зверталися до споживачів з проханням не засмічувати каналізацію, але поки що, як бачимо, малорезультативно, – розводять руками комунальники. – Найбільше від недбалості сусідів страждають, як правило, мешканці першого поверху, адже часто сміття, що накопичилось, утворює затор у стоякові, і нечистоти витікають через їхні унітази.

Найчастіше аварійні бригади виїжджають у район авіамістечка, Дослідної, Алмазного.

Ганчірки, засоби гігієни, целофанові пакети – це все щодня працівники водоканалу дістають із каналізації і вкотре просять нагадати полтавцям користуватися системою водовідведення за призначенням.

У разі проблем із каналізацією телефонуйте до диспетчерської служби КП «Полтававодоканал» за телефоном 56-96-00, яка працює цілодобово.
Іван Мольченко, 25.07.2016, 16:311843
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<лютий