19 листопада 2017 • № 45 (1478)
Rss  

Клієнти ПриватБанку оформлятимуть розстрочку через Facebook

Клієнти ПриватБанку оформлятимуть розстрочку через Facebook. Для цього банк запускає новий бот-сервіс @payparts. За його допомогою користувачі популярної соцмережі можуть оформити бажану суму в кредит, а також знайти товари, на які діє програма безпроцентної розстрочки «Оплата частинами».

«Розстрочку на оплату будь-яких покупок тепер можна оформити за хвилину без паперів і необхідності відвідувати відділення банку», – говорить керівник бізнесу з роботи з торговельними підприємствами ПриватБанку Євген Васильцов.

Новий сервіс банку доступний всім власникам платіжних карток ПриватБанку. Для використання бота достатньо перейти за посиланням https://www.messenger.com/t/payparts або набрати у пошуку @payparts. Також бот дозволить клієнтам банку дізнатися про доступний ліміт використання сервісів розстрочки «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка», отримувати новини про вигідні пропозиції торговельних мереж.

ПриватБанк – перший український банк, який запустив сервіс оформлення кредиту та отримання інформації за кредитними договорами в чаті месенджера Facebook. Щоб отримати бажану суму в кредит, досить зазначити в боті свій фінансовий номер телефону, підтвердити через SMS-пароль, далі зазначити суму та останні 4 цифри номера картки, на яку будуть зараховуватися гроші.

Іван Мольченко, 26.01.2017, 13:27279
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<жовтень