19 вересня 2017 • № 36 (1469)
Rss  

ПриватБанк став партнером Yoola — провідної багатоканальної мережі YouTube

ПриватБанк підписав угоду про співпрацю з провідною багатоканальною мережею YouTube і маркетинговою платформою для взаємодії з лідерами думок – компанією VSP GROUP (бренд Yoola), що дозволить українським користувачам отримувати платежі на рахунки в ПриватБанку без додаткових комісій.

«Ми разом із компанією VSP GROUP (Yoola) відкриваємо можливість отримувати платежі на рахунки в банку найзручнішим способом без зайвого головного болю та витрат на комісії посередників, – говорить керівник бізнесу платежів і переказів ПриватБанку Олексій Путятін. – Отримання виплат через банк гарантує безпеку платежів. Найсучасніші технології й досвід роботи колективу банку дозволять нам зробити все можливе, щоб одержувачі коштів відчували себе в банку максимально комфортно, а виплати було проведено в найкоротші строки».

Yoola – медіакомпанія нового покоління, провідна багатоканальна мережа YouTube, яка створює та поширює розважальний контент на різних онлайн-платформах. Команда Yoola підтримує авторів, а також надає інструменти для створення контенту, розвитку каналів, збільшення аудиторії та ефективної монетизації для мережі, що складається з більш ніж 72 тисяч каналів. Канали на платформі Yoola збирають понад 500 млн передплатників і щомісяця генерують понад 7 мільярдів переглядів.

Yoola – маркетингова платформа для взаємодії з лідерами думок. Ми пропонуємо брендам і рекламодавцям найбільш ефективні інструменти органічної взаємодії з цільовою аудиторією, що дозволяє їм досягати бажаних маркетингових показників.

Іван Мольченко, 26.01.2017, 13:28257
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<серпень