11 грудня 2018 • № 49 (1533)
Rss  

Полтавський контактний центр ПриватБанку святкує три роки з часу відкриття

У лютому 2014 року розпочав свою роботу Віддаленний контактний центр в м. Полтава - цілодобова підтримка кліентів за коротким номером 3700.

Сучасні інтернет-технології відкривають небачені раніше можливості як для банків, так і для клієнтів. Не виходячи з власної домівки, люди можуть контролювати стан свого рахунку й здійснювати різноманітні платежі. Однак ПриватБанк пропонує робити це не лише в Інтернеті, а й за допомогою телефонного дзвінка.

Що не кажіть, це унікальна послуга, яка дозволяє клієнтам європейського банку отримувати допомогу й відчувати реальну підтримку 24 години на добу, навіть не виходячи з власної домівки. До речі, всі дзвінки з мобільних телефонів, незалежно від оператора, цілком безкоштовні.

Єдина банківська мережа і новітні технології дозволяють операторам швидко вивести на екран комп’ютера потрібну інформацію про власника рахунку незалежно від того, де він мешкає чи перебуває в означений час. Відкриття карт для оплати в Інтернеті, блокування карток, безпека здійснення операцій чи просто підказка – усе оператори найбільшого банку України здійснюють у найкоротші терміни.

“Створення такого центру в нашому місці – це додаткові робочі місця для полтавців, причому – в скрутний для економіки час, коли інші підприємства та фінансові установи скорочують своїх працівників, коли знайти роботу дуже важко, - говорить Лариса Дроцька, керівник регіонального центру по підбору персоналу. - Зараз у контактному центрі в Полтаві працює майже 100 чоловік. Переважно це молодь, вчорашні студенти. Дуже активні, цілеспрямовані та креативні. Ми вітаємо їх з річницею, бажаємого наснаги і плідної співпраці. А також запрошуємо нових кандидатів до нас на співбесіду, адже ми постійно динамічно розвиваємося і збільшуємо робочі місця“

“Будь-яке потрясіння в суспільстві викликає чимало запитань, – підсумовує Євгенія Каюрова, керівник Віддаленного контактного центру у Полтаві. – І якщо люди адресують їх ПриватБанку, значить, вони довіряють йому, вважають «своїм» банком. Наш контактний центр було створено в непростий для країни час, коли людям особливо потрібна підтримка. Ми добре це усвідомлюємо й готові і надалі постійно допомагати клієнтам. Кожного дня наші оператори приймають близько чотирьох тисяч дзвінків з усіх куточків України”.

Іван Мольченко, 28.02.2017, 12:51351
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<листопад