21 липня 2017 • № 28 (1461)
Rss  

ПриватБанк підключив корпоративним клієнтам нові форми податкових накладних

Корпоративні клієнти ПриватБанку, які використовують в роботі «Приват24 для бізнесу» та інші онлайн-сервіси банку, автоматично можуть користуватися новими формами податкових накладних, що діють в Україні з 16 березня. Як повідомили в банку, форму податкової накладної оперативно оновлено в 1С онлайн, сервісі «Модуль обміну Приват24–1С» та системі електронного документообігу.

«Ми зробили для клієнтів перехід на нову форму податкової накладної своєчасним і непомітним, – зазначив керівник напрямку «Малий і середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – В першу чергу було оперативно й автоматично оновлено наші найпопулярніші онлайн-сервіси».

Користувачі сервісу 1С онлайн, які є платниками ПДВ, можуть створювати податкові накладні нової форми, за допомогою вбудованого «Модуля обміну Приват24–1С» вивантажувати їх у «Приват24 для бізнесу» та реєструвати в ЄРПН безкоштовно. Також можна вивантажити податкові накладні для їх реєстрації в ЄРПН через інше ПЗ.

Користувачі сервісу ЕДО («Приват24 для бізнесу» > «Документи» > «Електронний документообіг») можуть створювати податкові накладні нової форми в «Приват24 для бізнесу» або імпортувати за допомогою «Модуля обміну Приват24–1С» («Приват24 для бізнесу» > «Послуги» > «Бухгалтерам» > «Додаток до 1С») з локальних 1С версій 7.7 та 8 або з 1С онлайн.

Іван Мольченко, 27.03.2017, 13:032120

Коментарі (0), додати коментар

Залиште коментар:

Ваше ім’я:
Текст:
92+4=  (введіть результат обчислення)
Додати коментар
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<червень 
Опитування

Більше матеріалів якого змісту ви б бажали бачити на сайті "Полтавського вісника"?

Інтерв'ю з цікавими особистостями
Статей про історію Полтави
Політичних оглядів
Листів від читачів газети
Розширену афішу культурних заходів
Новий літературний розділ
Анекдоти від полтавців

Проголосувати та переглянути результати.