26 квітня 2017 • № 15 (1448)
Rss  

Практика роботи Служби клієнтської підтримки ПриватБанку надихнула колег

Практичну доповідь найбільшої та однієї з найефективніших корпоративних служб підтримки клієнтів ПриватБанку визнано найбільш надихаючою в ході конференції «Контакт-центри: найкращі практики», організованої Всеукраїнською асоціацією контактних центрів (ВАКЦ). Як повідомила керівник «Багатоканального контактного центру» банку Оксана Аношечкіна, конференція ВАКЦ зібрала близько 200 професіоналів ринку.

У рамках конференції основну увагу було приділено практичній частині: всі доповіді ґрунтуються на реальних кейсах, майстер-класи з перевіреним набором практичних інструментів, живе спілкування з експертами та колегами. А відмінністю цієї конференції від торішніх стала система онлайн-голосування під час доповідей і спеціально відведеного часу на «запитання/відповіді».

За підсумками голосування учасників, найкращим доповідачем конференції визнано керівника контактного центру ПриватБанку.

Іван Мольченко, 29.03.2017, 13:07890

Коментарі (0), додати коментар

Залиште коментар:

Ваше ім’я:
Текст:
67+1=  (введіть результат обчислення)
Додати коментар

Інші новини за 29.03.2017

· ПриватБанк запустив розстрочку на зарубіжних сайтах (13:05)
· Програму «АгроКУБ» розпочато на Полтавщині (13:07)
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<березень 
Опитування

Більше матеріалів якого змісту ви б бажали бачити на сайті "Полтавського вісника"?

Інтерв'ю з цікавими особистостями
Статей про історію Полтави
Політичних оглядів
Листів від читачів газети
Розширену афішу культурних заходів
Новий літературний розділ
Анекдоти від полтавців

Проголосувати та переглянути результати.