28 травня 2017 • № 20 (1453)
Rss  

Практика роботи Служби клієнтської підтримки ПриватБанку надихнула колег

Практичну доповідь найбільшої та однієї з найефективніших корпоративних служб підтримки клієнтів ПриватБанку визнано найбільш надихаючою в ході конференції «Контакт-центри: найкращі практики», організованої Всеукраїнською асоціацією контактних центрів (ВАКЦ). Як повідомила керівник «Багатоканального контактного центру» банку Оксана Аношечкіна, конференція ВАКЦ зібрала близько 200 професіоналів ринку.

У рамках конференції основну увагу було приділено практичній частині: всі доповіді ґрунтуються на реальних кейсах, майстер-класи з перевіреним набором практичних інструментів, живе спілкування з експертами та колегами. А відмінністю цієї конференції від торішніх стала система онлайн-голосування під час доповідей і спеціально відведеного часу на «запитання/відповіді».

За підсумками голосування учасників, найкращим доповідачем конференції визнано керівника контактного центру ПриватБанку.

Іван Мольченко, 29.03.2017, 13:071810

Коментарі (0), додати коментар

Залиште коментар:

Ваше ім’я:
Текст:
65+4=  (введіть результат обчислення)
Додати коментар

Інші новини за 29.03.2017

· ПриватБанк запустив розстрочку на зарубіжних сайтах (13:05)
· Програму «АгроКУБ» розпочато на Полтавщині (13:07)
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<квітень 
Опитування

Більше матеріалів якого змісту ви б бажали бачити на сайті "Полтавського вісника"?

Інтерв'ю з цікавими особистостями
Статей про історію Полтави
Політичних оглядів
Листів від читачів газети
Розширену афішу культурних заходів
Новий літературний розділ
Анекдоти від полтавців

Проголосувати та переглянути результати.