21 вересня 2017 • № 37 (1470)
Rss  

В ПриватБанку просять клієнтів максимально захистити власні рахунки та картки

В ПриватБанку просять клієнтів максимально захистити власні рахунки та картки

Важлива інформація для всіх, хто збирає кошти на допомогу та/або благодійність на банківські картки шляхом розміщення у вільному доступі номера картки та номера телефону.

На сьогодні існує одна невирішена проблема з безпекою таких благодійних зборів. Ця проблема пов’язана із незахищеністю номерів мобільних операторів, які обслуговуються на умовах передплати. На відміну від номерів, які обслуговуються на умовах контракту, “передплатні” номери не завжди передбачають прив’язку до власника за допомогою паспортних даних.

Почастішали випадки, коли зловмисники використовують шахрайський метод дублювання SIM-картки мобільного оператора. Це робиться доволі легко. Зловмисники телефонують на номер мобільного оператора “жертви” та поповнюють його рахунок на символічну суму (як правило, на 5-10 гривень). Далі, знаючи три останні набрані/отримані номери, дату та суму останнього поповнення рахунку, шахраї звертаються до оператора з нібито проблемою втрати SIM-картки та її заміною. При цьому, картка, якою користується “жертва”, автоматично блокується. На жаль, така схема отримання дублікату SIM-картки мобільного оператора дуже спрощена, і цим самим наражає власників “передплатного” номеру на ризики шахрайства.

Отримавши доступ до мобільного номеру телефону людини та, якщо цей номер використовується у банківській установі як фінансовий (на нього надходять SMS-повідомлення з паролями платежів, підтвердження фінансових операцій тощо), зловмисники фактично отримують доступ до банківських рахунків.

Для запобігання таким шахрайським операціям, ПриватБанк наполегливо просить не публікувати в соціальних мережах ФІНАНСОВІ номери телефонів, які підв’язані під банківські рахунки та картки, в разі, якщо цей номер не є контрактним. Допоки проблема захисту SIM-карток мобільних операторів залишається невирішеною, слідування цьому простому правилу - запорука безпеки грошей клієнтів. Також, при неможливості переведення номеру мобільного на умови контрактного обслуговування оператором, в ПриватБанку радять використовувати для фінансових операцій номери, які знає якомога менше незнайомих людей.

В разі, якщо клієнт запідозрив блокування його мобільного номеру телефону, потрібно якнайшвидше зв’язатися з банком, зателефонувавши на номер цілодобової підтримки 3700 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних номерів телефонів) або звернувшись в онлайн-чат на сайті privat24.ua або pb.ua.

В ПриватБанку також нагадують, що задля безпеки картки волонтерів та благодійників можна додатково захистити, встановивши ліміти на зняття готівкових коштів. В такому випадку, банк встановить блокування для зняття коштів будь-кому, окрім особисто власника. Встановити такі обмеження можна звернувшись на номер цілодобової підтримки 3700 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних номерів телефонів).

З усіма правилами фінансової безпеки можна ознайомитися на сторінках сайту ПриватБанку https://privatbank.ua/safeness/ та https://privatbank.ua/safeness/mobile-safeness/.

Іван Мольченко, 04.04.2017, 13:12295
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<серпень