19 листопада 2017 • № 45 (1478)
Rss  

ПриватБанк впроваджує технологію доступу до тендерів на ProZorro лише перевірених постачальників,  — Олександр Шлапак

ПриватБанк впроваджує технологію, що забезпечить можливість участі в державних закупівлях на базі електронної платформи ProZorro тільки реальних, перевірених постачальників. Про це заявив голова правління ПриватБанку Олександр Шлапак під час 13-го світового форуму Світового банку про публічні закупівлі Procurement, Integrity, Management and Openness (PRIMO) Forum у Києві.
За його словами, сьогодні банк і створений ним перший державний майданчик на ProZorro ПриватМаркет, використовуючи передові технології і найбільшу в Україні базу інформації про учасників торгів, зможе допомогти забезпечити більш прозорий і ефективний механізм проведення закупівель у державному секторі. Завдяки чому ПриватБанк став першою за 13-річну історію проведення PRIMO банківською установою – учасником форуму.
«Найкращий спосіб боротьби з корупцією у сфері держзакупівель – це сучасні онлайн-технології, які практично нівелюють вплив людського фактора, – зазначив Олександр Шлапак. – ПриватБанк уже перевів більшість своїх закупівель на майданчик ПриватМаркету. І сьогодні одним з перших завдань для нас є застосування онлайн-технологій, можливостей аналізу баз даних та систем штучного інтелекту для забезпечення доступу до торгів тільки перевірених постачальників, а не тих, що «працюють» на зрив торгів або скасування їхнього результату».
Перший державний майданчик на ProZorro ПриватМаркет дозволяє забезпечити створення тендерів для держпідприємств і організацій за кілька хвилин, а після запуску закупівлі інформацію про тендер автоматично отримують понад 98 тисяч перевірених та зареєстрованих у системі постачальників. Також ПриватМаркет забезпечує автоматичний аналіз всіх нових закупівель згідно з даними про середні ціни постачальників. У разі виявлення шахрайських операцій повідомляє всіх зацікавлених спостерігачів.

«Уже завтра ми плануємо за підсумками кожного тендера додатково аналізувати інформацію про його переможців та повідомляти організатору закупівлі про рівень надійності фіналістів тендера. Навпроти кожної з компаній загориться світлофор: зелене світло – надійна компанія з гарною репутацією, червоне – компанія з проблемами в податковій чи поганим іміджем постачальника, – зазначив Олександр Шлапак. – З першого досвіду роботи з ініціаторами державних закупівель ми зрозуміли, що остаточно побороти корупцію у цій сфері можливо насамперед шляхом автоматизації процесу».
Павєл Москалюк, 24.05.2017, 13:14141
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<жовтень