24 серпня 2019 • № 34 (1570)
Rss  

ЖКГ Полтави вчора й сьогодні: віддалені селища хочуть збирати сміття цивілізовано

Узявши відповідальність за житлово-комунальне господарство Полтави, команда Олександра Удовіченка розв’язує проблеми, що накопичувалися роками.

Кожна послуга, яку надають полтавські комунальники, має бути якісною. Якщо трапляються недопрацювання, кожен полтавець може поскаржитися на їхню роботу. Але якщо йдеться про послуги КАТП-1628, то законною підставою для цього стає укладений з комунальним підприємством договір.

На жаль, останніми роками їхня кількість різко впала – цим ніхто серйозно не займався. Відповідно знизився рівень проплат, що негативно вплинуло на фінансовий стан підприємства та якість надаваних ним послуг. Залежність, як бачимо, дзеркальна.
Ситуація почала змінюватися з приходом у сферу ЖКГ команди «Рідне місто». Тепер працівники підприємства наводять порядок – впливають на несумлінних громадян і терплячими роз’ясненнями, і штрафними санкціями. Якщо борг чи то жителя, чи то заможного підприємця складає понад 1 тис. грн, юристи КАТП-1628 готують претензії для звернення до суду. Тож ситуацію з укладенням договорів на вивіз сміття вдалося покращити.

– Якщо цим займатися, пояснювати, люди охоче йдуть на контакт, – говорить член команди «Рідне місто», директор КАТП-1628 Тарас Бойко. – Маємо й відповідні результати. За п’ять місяців показник укладених договорів зріс на 30% – і по квартирах, і по приватному сектору.
Позитивною тенденцією стали все частіші звернення до підприємства від імені органів самоорганізації населення в віддалених селищах. Раніше там сміття накопичувалося в непристойно великій кількості, забруднюючи довкілля на значних площах. Прибирати ж його ніхто не поспішав: «дачник» – людина сезонна за визначенням, а ті, хто приїздить, наприклад, відпочивати на річку, часто поводяться на лоні природи відверто по-варварському.

Так, уже не перший рік КАТП-1628 у літню пору виставляє й обслуговує сміттєві контейнери в дачному масиві селища Вороніна. Попрохали про таку ж послугу в Івонченцях – тільки тут ідеться про всі сезони. Щоправда, узимку виникають труднощі: вулиці вузькі, чистять їх не в першу чергу, тому сміттєвозам важко проїжджати.

Представники КАТП-1628 під час виїзних зібрань, організованих на прохання селищних жителів, детально знайомлять їх із усіма нюансами. Люди самі вирішують, яку кількість баків і де саме потрібно ставити, погоджують з комунальниками кількість рейсів, котрі мають здійснити сміттєвози.
До речі, теплої пори КАТП-1628 планує збільшити кількість контейнерів на території міста. Особливо це стосується тих же зон відпочинку. Наприклад, уздовж Прирічкового парку на Леваді біля кожної зупинки громадського транспорту тимчасово виставляють один-два баки, щоб відпочивальники на Ворсклі вже з цього боку мали куди викидати сміття та не забруднювали прилеглу територію.

– Ми завжди готові йти полтавцям назустріч, спрощуючи бюрократичні процедури, – зазначає Тарас Бойко. – Вони гарантують укладення й дотримання договорів, а ми зобов’язуємося надавати якісні послуги. Від цього виграють усі, а найбільше – санітарний стан Полтави.
Житлово-комунальне господарство оновлюється. Команда Олександра Удовіченка діє.

Денис КОМПАНІЄЦЬ
Богдан Шевченко, 17.05.2019, 12:2960
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31