«Інженерні комунікації «Полтававодоканалу» та «Теплоенерго» зношені на 70%. Олександр Удовіченко за 20 років на посадах у обладміністрації розвалив ці комунальні підприємства. Там завжди керували його люди. Ці компанії досі на балансі облради, що унеможливлює їх кредитування і модернізацію з боку ЄБРР.

Удовіченко, депутати Шамоти та Прядка тримають ці підприємства у себе в облраді, аби далі їх доїти, призначати керівництво, отримувати відкати. Те саме із транспортом і комуналкою Полтави», – заявляє Дмитро Демус, член команди Сергія Капліна і «Партії простих людей». Протяжність каналізаційних мереж Полтави становить 368,52 км. Загальна ж протяжність каналізаційних мереж підприємства – 448,53 км. «Полтававодоканал» надає послуги з централізованого водопостачання жителям та підприємствам обласного центру та ще кільком населеним пунктам – Карлівці, Шишакам, Опішні, Стасям. «Зношеність мереж – 70%, отже, Полтава на порозі техногенної катастрофи.
Хто винен? Однозначно багаторічний ставленик Януковича в області – Олександр Удовіченко, його посіпаки Олександр Мамай та Олександр Шамота. Саме вони саботують передачу підприємств у місто і початок інвестпрограм», – продовжує Дмитро Демус. Сергій Каплін додає: «Тернопіль, Чернігів, Вінниця, Львів та десятки інших міст пішли далеко вперед і вже залучають такі кошти. Ось роки встановлення основних колекторів у Полтаві: каналізаційний колектор заводу алмазних інструментів – 1965 рік; заводу «Знамено», «Міськмолокозавод» – 1971–1972 роки; «Східний» – 1959; на Садах – 1983; на Юрія Тимошенка – 1974; на Сінній – Мироненка – 1-й МКЛ – 1968; ГРЛ – 1966; м’ясокомбінату – 1969; автоагрегатного заводу – 1965; вулична каналізаційна мережа на Ветеринарній – 1972.
Невідомо, що страшніше для Полтави – банда Удовіченка, Шамоти, Мамая чи коронавірус. Політики запевняють, що восени влада у місті зміниться, і вони чітко знають, як урятувати його від можливої катастрофи. Дуже важливо, аби полтавці обрали господарів, які це можуть і хочуть зробити. Не менш важливо покарати тих, хто довів ситуацію до такої катастрофи.