×

Посилені стандарти безпеки: як карантин вплинув на санітарні норми в МакДональдз

Понад чотири місяці в Україні тривають карантинні обмеження. Нині годі й шукати сферу життя, яка б за цей час не зазнала суттєвих змін. Особливо це торкнулося закладів харчування та ресторанного бізнесу. Багато хто з підприємців не зміг швидко адаптуватися до вимог часу. Але частина ресторанів довели, що їм можна довіряти не лише своє задоволення, але й життя та здоров’я. Одним з таких успішних «гігантів» справедливо залишається мережа МакДональдз. Тут запровадили усі рекомендації МОЗ та ввели ряд власних правил, які покликані убезпечити відвідувачів та персонал.

Кореспонденти «ПВ» поспілкувалися з директором закладу МакДональдз у Полтаві Віталієм Скоробагачем, аби дізнатися про усі нововведення «з перших вуст».

– Працюю у компанії вже понад 22 роки. За цей час жодного разу вона не зрадила своїм принципам – абсолютній безпеці клієнтів та своїх працівників. Навіть до введення карантину в нас постійно проходили перевірки та аудити якості дотримання санітарних норм. МакДональдз – це завжди чисто та безпечно, – розповідає Віталій Скоробагач.

Менеджер додав, що карантин та світова пандемія вплинули на санітарні вимоги до їхнього ресторану. Передусім це запровадження вимог МОЗ, зокрема введення соціального дистанціювання, мінімізація контактів між персоналом і клієнтами, обов’язкова наявність засобів індивідуального захисту та ретельна дезінфекція рук і контактних предметів.

– Менеджери нашого закладу постійно вивчають досвід профілактики коронавірусної інфекції. Проводимо для них спеціальні тренінги та семінари, застосовуємо усі інформаційні ресурси, аби першими дізнаватися про зміни та шляхи попередження розповсюдження вірусу. Майже два місяці тому ми готувалися до відкриття літньої тераси, а трохи згодом і до роботи в залі. Тож до самого моменту відкриття усі працівники мали ґрунтовні знання, щодо цієї хвороби та чітко знали основи механізму протидії інфікуванню. До того ж спільними зусиллями ми повністю адаптували залу та терасу закладу під нові санітарні вимоги МОЗ. Передусім це яскрава розмітка, яка повністю розмежовує всю підлогу в нашому приміщенні. Завдяки їй люди не лише тримають дистанцію у 1,5 метри, але й пересуваються роздільними потоками.

Розповів Віталій Скоробагач і про окремий штат спеціалістів з гігієни – експертів з гостинності. Протягом дня вони мають постійно знаходитися в залі і нагадувати людям про дотримання вимог з безпеки. Серед їхніх основних обов’язків є перевірка масок у відвідувачів, а також прохання продезінфікувати руки та слідувати суворо вздовж розмітки. Дотримуються в МакДональдз і визначеної кількості місць за одним столиком – не більше чотирьох дорослих людей. Менеджер наголосив, що задля цієї норми довелося скоротити кількість посадкових місць з 120 до 50.

– Особливе місце в нашій роботі займає дезінфекція рук та контактних поверхонь. По всьому залу ми встановили санітайзери для обробки рук. Поблизу рукомийників додатково наклеїли наочний матеріал, який допомагає правильно мити руки. 

А захисні екрани в «віконечках» Макдрайву створюють додатковий бар’єр від інфекційних збудників. Завдяки терміналам самообслуговування люди не стоять в чергах, а видача запакованої їжі здійснюється виключно безконтактно. Це додаткова пересторога, яка вже довела свою ефективність всередині нашої ресторанної мережі.

Посилилися заходи безпеки не лише для відвідувачів, але й для працівників. Щодня вони мають неухильно виконувати такі вимоги:

·         Температурний скринінг. До роботи в мережі завжди допускалися лише працівники, які не мають симптомів респіраторних захворювань чи вірусних інфекцій. З початком карантину додатково для всіх працівників ввели обов’язковий температурний скринінг перед початком та після завершення зміни.

·         Обов’язкове носіння засобів захисту: одноразових масок і рукавичок. Усі працівники використовують маски, змінюючи їх що 3 години. Миття рук, як і перед карантином, здійснюється щогодини з використанням антибактеріального мила. Мінімум щогодини протираються і поверхні в зоні виробництва та обслуговування.

Попіклувалося керівництво закладу і про психологічну безпеку своїх працівників. Із початком пандемії робоча група менеджерів створила своєрідне внутрішнє «коло взаємопідтримки» для робітників. Кожен бажаючий мав змогу зателефонувати на гарячу лінію або скористатися корпоративним чат-ботом та отримати розгорнуті відповіді на свої питання, щодо COVID-19.

Цікаві факти про дезінфекцію в МакДональдз

У середньому працівнику кухні та сервісу для безпечної роботи протягом 8-годинної зміни потрібно:

·         4 одноразові маски мінімум, адже маска змінюється кожні три години та після обідньої перерви (за потреби — частіше).

·         10 пар одноразових рукавичок у середньому.

·         100 мл антибактеріального мила.

·         100 мл дезінфекційного засобу (на МакДрайв або видачі замовлень).