×

Традиції і здобутки школи №25 визначає її педагогічний колектив

Кожен навчальний заклад має свою унікальність. Школа – це той осередок, де формується молоде покоління. Саме в школі діти вчаться ставати найперспективнішими, найуспішнішими. Обираючи навчальний заклад для своїх дітей, батьки розглядають багато критеріїв, серед них – умови навчання, педагогічний колектив, близьке розташування.

У Полтаві на перехресті трьох доріг у мікрорайоні Юрівка розташована загальноосвітня школа №25, яка минулого року відзначила своє 80-річчя. Перше знайомство з навчальним закладом справляє приємне враження. Чисте, доглянуте, затишне подвір я, територія якого огороджена парканом, зустріне різноманітними яскравими квітами. Улітку триває підготовка до наступного навчального року.

Директор ЗЗСО№25 Григорій Ринковий зазначає, що в школі є можливість прийняти всіх охочих на різні форми навчання: індивідуальну, інклюзивну, сімейну.

«У закладі один із найбільших у місті актовий зал, укомплектований сучасною апаратурою, прекрасний спортзал, міні-стадіон зі штучним покриттям і велике футбольне поле, танцювальний зал», – розповідає про умови навчання Григорій Анатолійович.

Велика увага приділяється харчуванню дітей. Простора їдальня відповідає всім санітарно-гігієнічним вимогам. Нині проводяться роботи із встановлення більш сучасного обладнання і заміни електропроводки. Є власна випічка і широкий вибір страв, які готують досвідчені кухарі. У їдальню учні приходять залюбки.

На першому поверсі навчаються діти лише початкової школи. Класи світлі, затишні, укомплектовані згідно з положеннями Нової української школи. На другому й третьому поверхах навчаються учні старших класів.

Дух школи, її кращі традиції й здобутки визначає педагогічний колектив. Учитель утілює в життя всі ідеї, забезпечує єдність виховання і навчання – основного принципу школи. У ЗЗСО №25 працює 41 педагог. З них учителів-методистів – 4, учителів вищої категорії – 14, старших учителів – 10, учителів першої категорії – 8, учителів другої категорії – 1, спеціалістів – 4. Вісім учителів у педагогічному колективі – чоловіки, більшість з яких – класні керівники.

«Наші педагоги – це поєднання досвіду й молодості. У нас злагоджена команда, яка творчо й відповідально працює для досягнення успіху, – зазначає Григорій Ринковий. – Результат роботи вчителів – це успіхи наших учнів як у навчанні, так і в позашкільному житті. Серед 20 цьогорічних випускників 11 класу маємо трьох медалістів. Марія Веклич та Олександр Польовий закінчили школу із золотими медалями, Артем Штепа став срібним медалістом. Наші учні – постійні учасники й переможці різних змагань та конкурсів, всеукраїнських і міжнародних турнірів. Варто згадати деяких наших призерів та переможців у навчальному році 2020–2021. На І етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН перше місце посіли Марія Борисюк та Софія Іщенко, друге місце – Марія Веклич. На ІІ етапі цього конкурсу Софія Іщенко (9-А) посіла друге місце. На щорічному міському літературному конкурсі на здобуття премії ім.М.В.Гоголя Марія Веклич (11 клас) отримала IV премію. Упродовж останніх років учні 5–11 класів беруть участь у творчому конкурсі на здобуття міської дитячої літературної премії ім.І.П.Котляревського, щороку маємо переможців. На ІІІ обласному конкурсі дитячої казки на міському його етапі Анастасія Стешенко (5-А) посіла перше місце, а Єва Москаленко – третє. На обласному етапі цього конкурсу Анастасія Стешенко виборола друге місце. На міському святі «У світі птахів» Максим Шпак (7-А) посів друге місце у номінації «Шпаківня», а Дмитро Свирь (7-А) – третє місце у номінації «Годівничка». Учні нашої школи на міському конкурсі проєктів шкільного самоврядування «Ми віримо в гарне майбутнє» стали четвертими в номінації «Я – громадянин України». У міському фестивалі «Творче тріо» наші пісенні таланти у номінації «Вокальне мистецтво» здобули перемогу.

Для батьків надзвичайно важливо, кому доручати своїх дітей. Партнерські взаємини між учнями, вчителем і батьками для нас у пріоритеті. Будьте певні: наша школа – це комфортний простір для навчання та розвитку. Адже діти для нас центр, навколо якого обертаються всі системи шкільної галактики».