
2 грудня Міністр соціальної політики Юлія Соколовська повідомила про запуск роботи call центру для людей з особливими потребами. Про це повідомляють на сайті Міністерства.
Гаряча лінія 1539 покликана сприяти дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізовується за підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Також тривають роботи над тим, щоб люди з інвалідністю могли отримати соціальні послуги телефоном.
«Наша ціль також зробити надання найпопулярніших соціальних послуг, зокрема, з Пенсійним фондом України, можливим через телефон. Така практика існує у Новій Зеландії та Австралії. Ми розуміємо, що комунікація з державою не завжди приємна і хочемо зробити її максимально простою, телефоном, через методи розпізнавання голосу чи телефонний пароль», – зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації з розвитку послуг Людмила Рабчинська.